Hop til indhold

heii til alle jer hundeelskere jeg er ny her på siden


Gæst tepsil
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er ny her på siden og har 2 dejlige hunde den ene er en cairnterrie rigtig fræk og en stor blandet grand danoi han har lige været under bedøvelse i dag og fået ordnet sine tænder han er 9 år men dyrelægen trak en dårlig ud han skal have pencillien men HJÆLP jeg tror han har ondt hvad skal jeg dog gøre for og hjælpe ham nogen gode ideer :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er ny her på siden og har 2 dejlige hunde den ene er en cairnterrie rigtig fræk og en stor blandet grand danoi han har lige været under bedøvelse i dag og fået ordnet sine tænder han er 9 år men dyrelægen trak en dårlig ud han skal have pencillien men HJÆLP jeg tror han har ondt hvad skal jeg dog gøre for og hjælpe ham nogen gode ideer :???:

Velkommen til Hunde Forum :vinken: Glæder mig til at se billeder af dine hunde :engel:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det, men er sikker på at der er andre der kan og vil :!:

Link til indlæg
Del på andre sites

fik ingen smertestillende men han er noget stille den stakkel snøft henter kodimagnyl i morgen tark for hjælpen ss

 

At han er stille nu kan sagtens være eftervirkningerne af bedøvelsen, sådan noget kan hænge længe i kroppen, han er sikkert frisk og frejdig igen i morgen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

At han er stille nu kan sagtens være eftervirkningerne af bedøvelsen, sådan noget kan hænge længe i kroppen, han er sikkert frisk og frejdig igen i morgen :ae:

ja håber jeg også han går som har han ski....... i bukserne men neglene blev også klippet godt han kan nok heller ikke glemme at jeg bare gik mens den slemme dr dyr stod med ham men har prøvet og bløde hans mad lidt :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...