Hop til indhold

Hurtig vejrtrækning


Gæst CasperWolff
 Share

Recommended Posts

Gæst CasperWolff

Heeej :D

 

Så fik vi endelig Balto hjem <3 Men vi synes at han trækker vejret meget hurtigt?? Nogen forklaring? Han er småforkølet men ved ikke om det har en sammenhæng..

 

Med venlig hilsen

Casper Wolff - Den lykkelige islænderejer <3 <3 <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke helt fulgt med , men går ud fra du har fået en hvalp , og vil da sige tillykke med den lille nye :-)

 

Hvordan forkølet , har du fået udleveret en syg hvalp ????

 

Vejrtrækningen er måske lidt stress over alt det nye , spiser , drikker den , er den livlig og vil lege

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CasperWolff
Jeg har ikke helt fulgt med , men går ud fra du har fået en hvalp , og vil da sige tillykke med den lille nye :-)

 

Hvordan forkølet , har du fået udleveret en syg hvalp ????

 

Vejrtrækningen er måske lidt stress over alt det nye , spiser , drikker den , er den livlig og vil lege

 

Ja han spiser, drikker og leger fint :D

 

Nej han er blevet forkølet i løbet af natten . Torr desværre der har været lidt træk :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe den er aktiv og spiser , ville jeg lige opservere de næste par dage , og nok også lige holde øje med dens temp. som normalt er 38 for en hvalp , hvis det bliver værre syntes jeg du skal kontakte dyrlægen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst CasperWolff
hoster han??

 

Jeg synes nemlig at Izzie trak vejret meget hurtigt da hun havde kennelhoste, også begyndte hun efter en dags tid at hoste :(

 

Prøv at holde øje!

 

Jeg tror og håber ikke det er det, for det blev han vaccineret forfor 2 uger siden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeej :D

 

Så fik vi endelig Balto hjem <3 Men vi synes at han trækker vejret meget hurtigt?? Nogen forklaring? Han er småforkølet men ved ikke om det har en sammenhæng..

 

Med venlig hilsen

Casper Wolff - Den lykkelige islænderejer <3 <3 <3

 

STORT tillykke med ham :tillykke:

Jeg har ikke forstand på hvalpe og sygdom men skal vi ikke satse på og krydse :x2: fingre for at det "bare" er en smule snue? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heeej :D

 

Så fik vi endelig Balto hjem <3 Men vi synes at han trækker vejret meget hurtigt?? Nogen forklaring? Han er småforkølet men ved ikke om det har en sammenhæng..

 

Med venlig hilsen

Casper Wolff - Den lykkelige islænderejer <3 <3 <3

 

Hjerteligt tillykke med hvalpen!

 

Er det når han sover, du synes han trækker vejret hurtigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...