Hop til indhold

Tilmeldt udstilling- hvad hvis hunden er halt og man må framelde?


Recommended Posts

Hej. :vinken:

 

Æv, Smilla har været halt siden onsdag aften, hvor vi legede i haven. Hun har sikkert trådt lidt forkert. Det er meget lidt, men jeg kan selv se det tydeligt.

 

Vi skal til dyrlægen tirsdag (med hendes øjne) og så beder jeg ham se på det.

 

MEN - hun er tilmeldt udstilling næste weekend. Kan jeg få mine penge tilbage hvis hun ikke bliver klar (det kræver vist en dyrlæge-attest??)

 

Skal jeg få dyrlægen til at lave attesten på tirsdag så (hvis hun altså stadig halter)?

 

Ellers skal jeg jo afsted 2 gange til dyrlæge næste uge...(dyrt) :hmm:Eller jeg skal flytte vores dyrlægetid på tirsdag til senere på ugen. Det er jeg også bare ked af, fordi jeg tager det med hendes øjne meget alvorligt. :( (Hun har fået konstateret 'tørre øjne' og skal nu efter 14 dages medicinering have målt sin tåreproduktion).

 

Æv, what to do? :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Smilla , men det er nok som du skriver , at hun har jokket forkert :ae:

 

Hvis det er DKK , skal du bare have en erklæring fra dyrlægen , så får du tilmældingspengene refunderet

 

 

Aha.. tak. :-)

 

Ja, det er DKK. Er det en speciel dyrlægeerklæring (ligesom en lægeerklæring, som man har med i skolen?):engel: ? Koster sådan én penge.. altså udover konsultationen? (mhp om det kan betale sig).

 

Jeg er fuldstændig grøn på området. :oops: (Vi har aldrig været til udstilling før).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Øv, at Smilla halter! Men jeg ville nok glemme alt om dyrlægeerklæringen og se tiden an. Måske halter hun ikke, når I når weekenden og uanset, så vil det være dyrere at få lavet erklæringen end udstillingsgebyret.

 

 

Jeg tænkte faktisk også på at hun måske ikke halter mere når weekenden kommer der er jo laaaaaaaaang tid til... men har bare aldrig haft en halt hund, så følte ikke rigtig atjeg kunne udtale mig ordentlig om det...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte faktisk også på at hun måske ikke halter mere når weekenden kommer der er jo laaaaaaaaang tid til... men har bare aldrig haft en halt hund, så følte ikke rigtig atjeg kunne udtale mig ordentlig om det...:oops:

 

Nej, men uanset hvad, så vil en konsultation hurtigt koste mere end de 310 (?) kr. en udstilling koster.... med mindre hun kan få dyrlægen til at skrive en erklæring tirsdag - hvor der f.eks. står at hunden skal holdes i ro i 14 dage.... :mrgreen: Når de nu alligevel skal til dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men uanset hvad, så vil en konsultation hurtigt koste mere end de 310 (?) kr. en udstilling koster.... med mindre hun kan få dyrlægen til at skrive en erklæring tirsdag - hvor der f.eks. står at hunden skal holdes i ro i 14 dage.... :mrgreen: Når de nu alligevel skal til dyrlægen.

 

Tak begge to. Øv ja, hun er stadig halt i dag. Og det piner mig hun springer op og ned af stole/ sofa som et egern. Hun er ikke rigtig mærket af det (krudtugle), men hun går tydeligvis ikke rent. Og det er jo siden onsdag aften det har stået på. :neutral:

 

Jeg tror jeg spørger dyrlægen i morgen om vi kan lave det sådan at jeg kan ringe til ham og få ham til at lave den erklæring, hvis hun stadig halter i weekenden. Så har han jo set på hende...

 

Hvis man sender en sygeerklæring lavet tirsdag til udstillingen (som foregår lørdag) er det så for tidligt til at de vil godtage den? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak begge to. Øv ja, hun er stadig halt i dag. Og det piner mig hun springer op og ned af stole/ sofa som et egern. Hun er ikke rigtig mærket af det (krudtugle), men hun går tydeligvis ikke rent. Og det er jo siden onsdag aften det har stået på. :neutral:

 

Jeg tror jeg spørger dyrlægen i morgen om vi kan lave det sådan at jeg kan ringe til ham og få ham til at lave den erklæring, hvis hun stadig halter i weekenden. Så har han jo set på hende...

 

Hvis man sender en sygeerklæring lavet tirsdag til udstillingen (som foregår lørdag) er det så for tidligt til at de vil godtage den? :hmm:

 

Det kommer vel an på, hvad dyrlægen skriver på den - derfor jeg foreslog at du fik en erklæring, hvor der står at hun skal holdes i ro i 14 dage....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...