Hop til indhold

Nyt kamphundeoverfald.


Gæst topsytop
 Share

Recommended Posts

Jeg tror desværre ikke at du får så meget ud af det, men lad mig endelig høre hvis det ændrer noget :-D

Politikken plejer skam at være hurtige og meget taknemmelige, når de bliver gjort opmærksomme på deres fejl. Så tror nok det skal blive ændret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Politikken plejer skam at være hurtige og meget taknemmelige, når de bliver gjort opmærksomme på deres fejl. Så tror nok det skal blive ændret.

 

Det er i hvertfald ikke ændret endnu. Så hvis de ændrer det, så er det nok først på det tidspunkt at alle alligevel har læst artiklen og det dermed ingen virkning vil have :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i hvertfald ikke ændret endnu. Så hvis de ændrer det, så er det nok først på det tidspunkt at alle alligevel har læst artiklen og det dermed ingen virkning vil have :blink:

Næh, kan godt se at du har ret :mrgreen: Min kæreste og jeg havde bare en periode, hvor vi var lidt trætte af, at alle de fejlskrivninger derinde, hvor vi rettede dem en del, og det gik hurtigt hver gang. Men det var selvfølgelig heller ikke så spændende emner som bidske kamphunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Skrev dem at der måtte være en fejl mht. køn på ejer og hunderace.

 

Kære Kenneth Nielsen

Tak for din henvendelse, som jeg straks videresender til:

 

Læsernes redaktør

Redaktør: Henrik Kaufholz

Telefon: ********

Man-fre kl. 10-12

Fax: 33 93 48 61

E-mail: [email protected]

Med venlig hilsen

POLITIKEN

Lene Nielsen

Kundecenter

 

 

Rettelse: Lonny var lidt hurtigere end mig.. men som hun siger, skaden er jo sket.

Link til indlæg
Del på andre sites

ico_artbj_v.gifTip ico_artbj_print.gifPrint ico_artbj_rss.gif RSS ico_artbj_bookmarks.gif Del x.gifgfx_art_plus.gif gfx_art_minus.gif

Kamphund overfalder hest

 

Offentliggjort 30.08.09 kl. 21:43

En kamphund, som ikke var i snor, angreb søndag eftermiddag en ridehest i Vestskoven nær Albertslund.

En 14-årig pige red på hesten, da hunden, som var omkring 100 meter væk, pludselig kom stormende og satte tænderne i hesten. Efter overfaldet blødte hesten kraftigt, oplyser Københavns Vestegns Politi i Albertslund.

 

 

Hunden er nu i politiets varetægt og skal undersøges af en dyrlæge.

Det er strafbart at gå tur i skoven med hunde, hvis de ikke er i snor. Og ejeren havde slet ikke nogen snor til hunden.

Han kan nu se frem til en bøde for at overtræde hundeloven og naturfredningsloven.

Ritzau

 

Igen, igen en kamphund som uprovokeret sætter tænderne i et andet dyr.:evil:

Jeg håber dæleme politikerne snart tager sig sammen til at forbyde de hunde, og afsætter rescourcer til at håndhæve forbuddet, så andre kan gå eller ride en tur, uden at frygte at blive angrebet af en blodtørstig kamphund.:cry:

Åh, ikke igen! a065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Vi kan da sagtens debattere emnet :-) men jeg synes personligt at man så kunne holde sig til enkelte tråde om præcis samme emne, en del af tråde er ikke oprettet for at diskutere en holdning omkring et emne, det er tit for at vise "nu igen" i stedet for måske at bringe det op i de tråde hvor sagens kerne bliver diskuteret.

Så må jeg hellere ligge det ind her, for det er sket igen. altså et nyt overfald. :blink:

 

 

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24724237.html

 

Det er jo det rene CM, denne hund har forvoldt.

Den bed sig fast i hendes arm og tvang hende med sine kæber ned på jorden, hvor den fortsatte med at bide sit skrigende offer.
De ser for meget fjernsyn de hunde. Hvordan skal det ikke blive, når de har set med i de nye afsnit, der kommer på tv3. a040.gif

 

Stakkels kvinde, vil jeg dog lige tilføje, som er offer for endnu en uansvarlig hundeejer.

 

[url=http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24724237.html][/url]

Redigeret af T_Martinsen
Pga det tidligere vidst blev misforstået.
Link til indlæg
Del på andre sites

Så må jeg hellere ligge det ind her, for det er sket igen. :blink:

 

Det er jo det rene CM, denne hund har forvoldt.

 

De ser for meget fjernsyn de hunde. Hvordan skal det ikke blive, når de har set med i de nye afsnit, der kommer på tv3. a040.gif

 

Stakkels kvinde, vil jeg dog lige tilføje, som er offer for endnu en uansvarlig hundeejer.

 

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-24724237.html

kan så ikke se hvorfor denne tråd skal være samlignings punkt :-)

 

Enten har de fået forkerte info om hundens størrelse, ellers har de små lapper i Århus, en amstaff er noget mindre end en lap.

 

Men stakkels person ja...jo vi har faktisk føleleser os kamphunde ejer...

 

Og den hund burde få sprøjten...

 

Kan ikke se det morsomme i CM parallen, desværre....:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
kan så ikke se hvorfor denne tråd skal være samlignings punkt :-)

 

Enten har de fået forkerte info om hundens størrelse, ellers har de små lapper i Århus, en amstaff er noget mindre end en lap.

 

Men stakkels person ja...jo vi har faktisk føleleser os kamphunde ejer...

 

Og den hund burde få sprøjten...

 

Kan ikke se det morsomme i CM parallen, desværre....:-)

Det lyder til, at du bør holde dig langt væk fra de her tråde, og artikler for den sags skyld, for de går dig vidst lidt for meget på, og du tager tingende lidt for alvorligt. :ae: ikke at jeg bebrejder dig, men det bliver nok bare værre og værre jo mere du læser, det er lidt min opfattelse. Og det er altså ikke ondt ment.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg skriver. Hvis man bytter hund ud med menneske, så er det sådan CM arbejder..

 

:blink: jeg tror det de "andre" mener, at det er en forkert artikel du skriver om - tråden startede med den 14-årige der var ude at ride - og en eller anden journalist fik byttet rundt på kvinde og mand - og hund og hund :mrgreen:

 

Hvis du havde linket til den anden artikel først - og derefter skrevet om CM - havde det hele givet lidt mere mening :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:blink: jeg tror det de "andre" mener, at det er en forkert artikel du skriver om - tråden startede med den 14-årige der var ude at ride - og en eller anden journalist fik byttet rundt på kvinde og mand - og hund og hund :mrgreen:

 

Hvis du havde linket til den anden artikel først - og derefter skrevet om CM - havde det hele givet lidt mere mening :mrgreen:

Ja men tråden starter jo med at handle om et overfald, og så tænkte jeg, at i stedet for at starte en ny, må jeg jo hellere ligge den i den samme. Altså det er da heller ikke nemt, at gøre alle tilfredse. :oops:

 

Nu har jeg ændret det, så håber jeg ikke det kan misforståes. ;-)

 

Og undskylder hvis jeg har ramt nogle, det var ikke meningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men tråden starter jo med at handle om et overfald, og så tænkte jeg, at i stedet for at starte en ny, må jeg jo hellere ligge den i den samme. Altså det er da heller ikke nemt, at gøre alle tilfredse. :oops:

 

Nu har jeg ændret det, så håber jeg ikke det kan misforståes. ;-)

 

Og undskylder hvis jeg har ramt nogle, det var ikke meningen.

 

Mig har du ikke ramt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:lol: det må du ikke sige så højt, at Pricemann hører det - han er jo helt overbevist om, at han har en kamphund og vi er nogen der lader ham blive i troen :engel::mrgreen:

 

 

Det var nu TS jeg mente....hehe...

 

men Pricemans hund er nu også en dejlig lille trold...:-D:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må sgu komplimentere Topsytop for stadig at have energi til at gøre opmærksom på de overfald der er sket, taget i betragtning at hendes indlæg hver gang bliver spammet til med det samme vrøvl :roll:

 

 

Hilsen Nollike som selv har givet op over for at debatere det emne herinde... :genert:

 

Jeg er helt enig her. Og hvis journalisten skulle have forvekslet en amstaff og en staff, så falder der straks brænde ned - "de aner jo ikke engang hvilke racer, de omtaler - hvordan skal man så administrere et forbud." :roll::rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan ved I at det er journalisten og ikke vestegnens politi der har forkerte oplysninger.

 

Jeg har et personligt eksempel på at man absolut ikke kan regne med hvad vestegnens politi skriver i en rapport.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må sgu komplimentere Topsytop for stadig at have energi til at gøre opmærksom på de overfald der er sket, taget i betragtning at hendes indlæg hver gang bliver spammet til med det samme vrøvl :roll:

 

 

Hilsen Nollike som selv har givet op over for at debatere det emne herinde... :genert:

 

Ja, det er jo tydeligt at der er en flok som helst ser, at sandheden om kamphundes uprovokerede anfgreb på uskyldige bliver tiet ihjel, efter devisen: "Hvis vi bare ikke snakker om det, så går problemet nok væk af sig selv"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...