Hop til indhold

Din alder da du fik din første egen hund..?


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg var 13, og er i dag næsten 15.

Det vil sige, mine forældre har betalt hunden (som var en slags fødselsdaggave) samt forsikring, dyrelægebesøg, foder m.m. Han er kæbt som hele familiens hund, og det er ikke fordi mine forældre ikke vil træne og passe ham, men det ansvar tog jeg automatisk på mig ;-) Så i dag er han ret meget min hund.

 

Det er egentlig lidt rart at høre om, at nogle af jer har fået hund ret tidligt :-D Jeg har nemlig selv i tankerne at få min egen hund, umiddelbart efter jeg flytter hjemmefra, engang. Jeg bryder mig ikke om at gå i byen, men jeg elsker simpelthen at træne og have ansvar for et dyr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

11 :mrgreen:

 

Men jeg er også lidt af et særtilfælde......

 

 

... Jeg startede de første spæde konkurrencer med den første grimme bastard da jeg var 8 :mrgreen: (Eller 9.... :hmm: )

 

 

 

 

Kom så... hvem underbyder lige dén :lol:

 

Sagen er jo så bare den, at jeg rent af princip ikke mener man kan have sin egen hund, før man er gammel nok til at sætte underskriften på et bindende dokument (købskontrakten, forsikringen, og registreringen)

Så hvornår havde jeg den første hund...... da jeg var 18.

Link til indlæg
Del på andre sites

... Jeg startede de første spæde konkurrencer med den første grimme bastard da jeg var 8 :mrgreen: (Eller 9.... :hmm: )

 

 

 

 

Kom så... hvem underbyder lige dén :lol:

 

Sagen er jo så bare den, at jeg rent af princip ikke mener man kan have sin egen hund, før man er gammel nok til at sætte underskriften på et bindende dokument (købskontrakten, forsikringen, og registreringen)

Så hvornår havde jeg den første hund...... da jeg var 18.

 

Ja, hvis det skal gå lovligt til var jeg også 18, men jeg stod som ejer på stambogen fra jeg var 11, men det var også før DKK begyndte at spørge om fødselsdato på hundeejere :lol: (back in the 80's)

 

Er i øvrigt rigtig glad for at mine papirbilleder i dag er pakket i flyttekasser, ellers skulle jeg spamme jer med lp-billeder og udstillings/juniorhandlingsbilleder......

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvis det skal gå lovligt til var jeg også 18, men jeg stod som ejer på stambogen fra jeg var 11, men det var også før DKK begyndte at spørge om fødselsdato på hundeejere :lol: (back in the 80's)

 

Er i øvrigt rigtig glad for at mine papirbilleder i dag er pakket i flyttekasser, ellers skulle jeg spamme jer med lp-billeder og udstillings/juniorhandlingsbilleder......

 

Ja jeg fik så næsten aldrig taget billeder... men diplomerne og hvad man nu fik, har jeg da liggende et sted.

 

jeg har endda den træningsvest vi vandt til den første konkurrence vi gik. stadig en balkjole.... prøv at forestille jer dén på mig som 8-9 årig så :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine forældre købte en hund da jeg var 6, alt det sjove blev overtaget af mig, og de kunne betale mad samt gå ture.

 

Det var min allerbedste ven og jeg savner hende stadig den dag i dag!

 

Da jeg var 18 blev hun aflivet og jeg var knust :megaked:

 

 

Så kom jeg hjem med dba, og 3 dage senere hentede vi Bella, som var MIN hund, som min far gjorde alle de kedelig ting med :mrgreen:

 

Så blev jeg 28 og fik min første rigtige hund :engel:

Og guuuuuuuuuud hvor jeg savner min far :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hvis det skal gå lovligt til var jeg også 18, men jeg stod som ejer på stambogen fra jeg var 11, men det var også før DKK begyndte at spørge om fødselsdato på hundeejere :lol: (back in the 80's)

 

Er i øvrigt rigtig glad for at mine papirbilleder i dag er pakket i flyttekasser, ellers skulle jeg spamme jer med lp-billeder og udstillings/juniorhandlingsbilleder......

 

Jeg stod også som ejer på min den første :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg fik så næsten aldrig taget billeder... men diplomerne og hvad man nu fik, har jeg da liggende et sted.

 

jeg har endda den træningsvest vi vandt til den første konkurrence vi gik. stadig en balkjole.... prøv at forestille jer dén på mig som 8-9 årig så :shock::lol:

 

 

*fnis*

 

Siger det så lidt om din muskelmasse nu ? :mrgreen: (eller siger det bare at ham der havde skaffet præmier og som havde tænkt sig skulle vinde den gik tomhændet hjem :mrgreen:)

 

Jeg har nu mest pokaler og rosetter og den slags skrammel. -som skal poleres op den dag min pokalhylde kommer op (og rosetterne skal stryges) :mrgreen:

 

Det bliver det vilde bling-bling rum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...