Hop til indhold

liderlig gris --- ja altså Hunden


guanomo
 Share

Recommended Posts

cujo var over hos en tæve i dag, for at lege, men stodderen prøvede flere gange at bedække hende, så han var nød til at komme i snor og de hilste/snakkede lidt på den måde.

 

Han var helt umulig og prøvede at springe på tøsen konstant :damn: og hun er ikke en tæve der siger fra, hun vil gerne have ham :roll: Don Juan...

 

Hun er 10 mrd.

 

Og han er 2 år (23/9) = 16 årig overliderlig teenager :blink:

 

Er han bare understimuleret mht. andre hunde/tæver? der går jo måneder mellem leg med andre hunde.

 

Hvad skyldes mon han er så "lystig" :mrgreen:

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg gætter også på, at hun er ved at komme i løb, ellers kan det være hun bare generelt dufter deeeejligt. Der skal jo ikke så meget til at vække instinkterne i sådan en frisk ung fyr, eller skal jeg skrive 'tyr'. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

cujo var over hos en tæve i dag, for at lege, men stodderen prøvede flere gange at bedække hende, så han var nød til at komme i snor og de hilste/snakkede lidt på den måde.

 

Han var helt umulig og prøvede at springe på tøsen konstant :damn: og hun er ikke en tæve der siger fra, hun vil gerne have ham :roll: Don Juan...

 

Hun er 10 mrd.

 

Og han er 2 år (23/9) = 16 årig overliderlig teenager :blink:

 

Er han bare understimuleret mht. andre hunde? der går jo måneder mellem leg med andre hunde.

 

Hvad skyldes mon han er så "lystig" :mrgreen:

 

Det er bare fordi han er en lider-gris, et brunst-dyr, en horny møg unghund...nøjagtig ligesom Bassen. Og det hjælper nopo at slæbe ham mere ud blandt andre hunde. Vi går jo til træning 3 gange om ugen, udstiller og hvad har vi, men dyret er lige liderligt. Det er vist bare et spørgsmål om alder og opdragelse. Stop ham, når han bliver for morsom og en skønne dag bliver han voksen og fatter at I ikke gider at se på, at han opfører sig sådan.

 

Men Gud Fader bevare os, hvor er hanhunde i den alder for meget :roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er han da nok, men det kan ligeså vel være at hun er ved at komme i l¢b, alderen taget i betragtning?

de mødte hinanden første gang for cirka 1-1½ måned siden, da legede de kort inden han prøvede at hoppe på hende, når han møder de få hanhunde (kasteret hanhunde) han må hilse på kan han prøve at hoppe på dem også, men de siger fra og det acceptere han.... han skulle møde en Akita der kunne sætte ham på plads :mrgreen:

 

det er lidt noget møj, da han ville have flere muligheder for at kunne lege med hende her... men ikke sjovt at skulle rende og jage ham væk hvert 10 sek...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
cujo var over hos en tæve i dag, for at lege, men stodderen prøvede flere gange at bedække hende, så han var nød til at komme i snor og de hilste/snakkede lidt på den måde.

 

Han var helt umulig og prøvede at springe på tøsen konstant :damn: og hun er ikke en tæve der siger fra, hun vil gerne have ham :roll: Don Juan...

 

Hun er 10 mrd.

 

Og han er 2 år (23/9) = 16 årig overliderlig teenager :blink:

 

Er han bare understimuleret mht. andre hunde/tæver? der går jo måneder mellem leg med andre hunde.

 

Hvad skyldes mon han er så "lystig" :mrgreen:

 

Da vi var ude og besøge vores nye hvalp, havde vi taget anders med (han er ca 10 måneder) de har 8 tæver... han var slet ikke interesseret i at hilse på hans nye sambo.. han gik i kneppe mode lige med det samme... :D selv når han sad ned bevægede han hofterne... :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil umiddelbart tro at han er begyndt at forstå hvordan man kan bruge tiden mere konstruktivt end bare at lege........ (her indsat kysse smiley)

 

 

Må jeg lige spørge om noget, i din tråd?

Det med hunde (både hunner og hanner) som omkring 1-2 års alderen begynder at bolle andre hunde (ja, min hundehvalp fx :rolleyes:), er det som én sagde, øvelser på at være "den store hund" - ikke decideret "magt" udøvelse, men lidt forvirret måde at forsøge det på alligevel, eller er det, som en anden sagde, bare fordi de lige er begyndt at opdage at de har en tissemand?!

Men hvad så med hunnerne, har de bare opdaget tissekonen :confused:

 

Udover det, trænerens hund (til hvalpetræning) prøvede endda også at parre Buddha - what up with that?! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha sådan var Victor også i den alder :lol:, der var godt nok mere gang i hofterne end på Shakira:pift: Han er så stadig en værre én:blink: men det vil de jo nok altid være, når de er intakte.

 

Vic fylder 3 til Oktober, han ekser stadig helt ud over tæver, uanset om de er i løb...men da han var 1 1/2 prøvede han at bedække naboens tæve der var neutraliseret:shock:. Det tog godt nok prisen. Det fik han altså ikke lov til:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha sådan var Victor også i den alder :lol:, der var godt nok mere gang i hofterne end på Shakira:pift: Han er så stadig en værre én:blink: men det vil de jo nok altid være, når de er intakte

hehe, ja men lidt flovt når han prøver at parre sig med venindes ben :oops: og det gør han normalt aldrig ved andre, men hendes pms var åbenbart tip top...

Link til indlæg
Del på andre sites

:-)

hehe, ja men lidt flovt når han prøver at parre sig med venindes ben :oops: og det gør han normalt aldrig ved andre, men hendes pms var åbenbart tip top...

Hunde-sensor tydeligvis:oops: Det er så en party-leg man ikke kan anbefale ? hvem har pms? Cujo finder ud af det :mrgreen: og veninden kryber i et musehul af flovhed :lol:

 

Victor parrer aldrig ben, kun når han er overstimuleret, hvis han har mødt 3 af hans "hundekærester" på lufteturen, og de har stået og snuset og hvad har vi:engel: eller hvis han har været på "stor tur" i Zoo eller sådan noget og mødt masser af mennesker/dyr og det har været lidt stressende. Så kan han godt finde på det, men så siger vi bare "ah ah" så stopper han med det samme:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, ja men lidt flovt når han prøver at parre sig med venindes ben :oops: og det gør han normalt aldrig ved andre, men hendes pms var åbenbart tip top...

 

Cujo og Baldur minder altså en del om hinanden, måske er det bare fordi at de næsten har samme alder :-D

 

Baldur hopper gerne på alle de tæver der vil give ham lov, og når jeg når den tid på måneden, så skal han også altid lige tjekke om jeg måske vil være modtagelig for hans charme :oops:

Så jeg har lært at holde øje med ham på den tid af måneden, da han har det med at lave bagholdsangreb, og så skal man altså passe på at man ikke står på snotten når han sådan lige begynder at klamre sig til et eller begge ben i mens man er ved at gå :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Cujo og Baldur minder altså en del om hinanden, måske er det bare fordi at de næsten har samme alder :-D

 

Baldur hopper gerne på alle de tæver der vil give ham lov, og når jeg når den tid på måneden, så skal han også altid lige tjekke om jeg måske vil være modtagelig for hans charme :oops:

Så jeg har lært at holde øje med ham på den tid af måneden, da han har det med at lave bagholdsangreb, og så skal man altså passe på at man ikke står på snotten når han sådan lige begynder at klamre sig til et eller begge ben i mens man er ved at gå :lol:

 

 

Ihhhhh godt man har en tæve...haha:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

Freya-prinsesse-pige-der-letter-ben:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...