Hop til indhold

Stædighed


Aslan
 Share

Recommended Posts

Udholdenhed?

 

Man kan vel definere det som mange ting............

 

Nu vil jeg fortælle en lille historie:

 

 

En dag startede en pige på et hundeforum, hun skulle til at have en moloss, en broholmer.

 

En venlig mand på dette forum fortalte hende hvordan disse moloss typer kunne være rimelig stædige...........!

 

Pigen sagde tak for info, og skænkede ikke dette en tanke mere........

 

 

Lige indtil hendes hund for nr million gang, sad foran havedøren (som var åben, men han må ikke få bolden med ind), med bolden i munden, på sit 40 minut :shock:

 

 

 

Tjae......Jeg må jo så give Frank ret i hvad han fortalte mig i tidernes morgen :mrgreen: Nogle moloss hunde er bare stædige :mrgreen:

 

Det er så vildt irriterende i det 41. minut, når hunden begynder at pibe også :evil:

Redigeret af Aslan
Sætning indsat
Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter ikke problemet - er du ikke ansat til at åbne døre for herren? :engel:;-)

 

Men ja, deres stædighed er legendarisk. Jeg synes dog det er værre når det er noget de ikke vil :lol:

 

En af mine naboer har fortalt mig at hun har haft en Bullmastiff, der satte sig til at glo ind i væggen, når den ikke fik sin vilje - og den kunne sidde der i flere timer :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fatter ikke problemet - er du ikke ansat til at åbne døre for herren? :engel:;-)

 

Men ja, deres stædighed er legendarisk. Jeg synes dog det er værre når det er noget de ikke vil :lol:

 

En af mine naboer har fortalt mig at hun har haft en Bullmastiff, der satte sig til at glo ind i væggen, når den ikke fik sin vilje - og den kunne sidde der i flere timer :shock:

 

 

 

Hahahha, væg-hunden :mrgreen::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af mine naboer har fortalt mig at hun har haft en Bullmastiff, der satte sig til at glo ind i væggen, når den ikke fik sin vilje - og den kunne sidde der i flere timer :shock:

 

Min kat sætter nogen gange sig selv i skammekrogen, det ser skørt ud :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...