Hop til indhold

Vilyas træning i aften (Mange billeder!)


 Share

Recommended Posts

Vilya har været til træning i aften og Simon blev lokket med (Burger King ligger lige på vejen :mrgreen:), så han kunne tage lidt billeder. De er ikke super gode - men det er Vilya til gengæld :lun: Hun er nu lige knap 5 måneder og vi træner mod DKK's Eliteklasse :oops:

 

Sid stille læææænge :blink:

 

DSC_0717.JPG

 

Lineføring

 

DSC_0745.JPG

 

2 x Plads

 

DSC_0720.JPG

 

DSC_0748.JPG

 

Smuk :hjerte:

 

DSC_0797.JPG

 

Fremsending til felt med target

 

DSC_0870.JPG

 

DSC_0895.JPG

 

Byttespring :mrgreen:

 

DSC_0770.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya har været til træning i aften og Simon blev lokket med (Burger King ligger lige på vejen :mrgreen:), så han kunne tage lidt billeder. De er ikke super gode - men det er Vilya til gengæld :lun: Hun er nu lige knap 5 måneder og vi træner mod DKK's Eliteklasse :oops:

Taaaaak for de skønne billeder - hvor er hun lækker :5up::vinken: Og det ser ski sjovt ud det træning der :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Hvor ser Vilya bare ud til at være dygtig... og hun ser ud som om at hun hyyyyyyyyyyyyyyyygger sig.. og det er jo det bedste...:-D

 

Dejlige billeder..... og skal nok krydse fingere for at i når jeres mål..:mrgreen::engel::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okææææ... 5 mdr. og allerede fremsendelse... Så virker ens egen hunds små fremskridt pludselig ikke så imponerende :lol:

 

Lonny, vi skal huske at man aldrig må sammenligne med Border Collier - de lever bare på en anden planet ;-)

 

Tak, det prøvede jeg også at minde mig selv om til træning, da en 4 måneder gammel border ved indkald, skyndte sig hen til sin ejer og satte sig pænt på plads, hvorefter træneren måtte skubbe Luna bagi, for bare at få hende til at lette røven og løbe hen til mig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... ja, hun er dygtig - men jeg har jo også prøvet det før :mrgreen:

 

Og fremsending er faktisk en af de første ting, jeg lærer dem, fordi de ellers hurtigt kan blive for "velcro" agtige (Ok, med Vilya startede jeg med indkald, da det ikke var noget, der faldt hende særligt naturligt :mrgreen:)

:klap:Seje Vilya.

 

God at du starter fremsending tidligt.......men husk lige frensending til kegle også, så hun ikke løber direkte i feltet (ligesom en elitehund til DM) :???:

 

p.s. Hvor f..... har du gjort af din nuttede lille hvalp :confused::?: Den hund der er jo på størrelse med Splint eller.....:?::!::?::!:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:Seje Vilya.

 

God at du starter fremsending tidligt.......men husk lige frensending til kegle også, så hun ikke løber direkte i feltet (ligesom en elitehund til DM) :???:

 

p.s. Hvor f..... har du gjort af din nuttede lille hvalp :confused::?: Den hund der er jo på størrelse med Splint eller.....:?::!::?::!:

 

He - ja, hun er på størrelse med Splint nu.... bare dobbelt så tyk :mrgreen:

 

Fremsending til kegle har aldrig været noget problem for mine - nærmere det modsatte! Træner jeg for meget til keglen, løber de til en af keglerne i feltet :roll: Men Vilya har dog prøvet det et par gange og har fanget idéen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya har været til træning i aften og Simon blev lokket med (Burger King ligger lige på vejen :mrgreen:), så han kunne tage lidt billeder. De er ikke super gode - men det er Vilya til gengæld :lun: Hun er nu lige knap 5 måneder og vi træner mod DKK's Eliteklasse :oops:

 

Sid stille læææænge :blink:

 

DSC_0717.JPG

 

Lineføring

 

DSC_0745.JPG

 

2 x Plads

 

DSC_0720.JPG

 

DSC_0748.JPG

 

Smuk :hjerte:

 

DSC_0797.JPG

 

Fremsending til felt med target

 

DSC_0870.JPG

 

DSC_0895.JPG

 

Byttespring :mrgreen:

 

DSC_0770.JPG

d015.gifSøde billeder og en smuk hund d015.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Ja hun er sørme super dygtig! :5up::5up:

 

Nu træner vi ikke helt de samme ting...meeen vi mangler vist stadig lidt for at være på Vilyas niveau :rolleyes::mrgreen:

 

Hun er også blevet stooor-....men stadig dejlig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...