Hop til indhold

Får skambidt


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde

 

http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Ja det er sgu typisk... når det ikke lige er en nyhed som kan scores seertal på, ja så er det ikke interessant... jeg synes at man skal skærre alt over en kamp og lade være med at se igennem fingerne...

 

Hvis man kan fortælle at en kamphund har gjort dit og dat, ja så kan man vel også fortælle denne nyhed i medierne... de burde skamme sig skulle de..:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde

 

http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt

troede ellers at uindificeret hunde var kamphunde :hmm: hvor er danmark på vej hen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo sikkert ikke muskelhunde der har været på færde, denne nyhed er helt uden betydning så ingen grund til at skrive i landsdækkende medier om et par får som har været i kæberne på en eller flere hunde

 

http://www.tvmidtvest.dk/indhold/faar-skambidt

 

Jeg fatter ikke at de kan konstatere at det er hunde men ingen har set dem.

Kun ved nøje undersøgelser af bidmærkerne kan man konkludere om det skulle være et medlem af Canis familien. Og intet andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører forbi området hver morgen når jeg skal i skole, og ja det ligner et oplagt sted for at en eller flere ræve kunne bo der. Men årstiden er forkert til at æde får/lam, da dyrene har vokset sig store nu, så en ræv skulle være godt gal i bøtten for at gå løs på et får...

 

Men vi har mange løsgående hunde, fra gårdene heroppe, fordi folk ikke går så meget op i det med hundehold i thy:roll: og Gitte passer sine lam til punkt og prikke, så de kan umuligty have forvoldt skade på sig selv...

 

Men stakkels små dyr:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ræve tager som regel kun nyfødte lam, så det er sikkert hunde.

Der er ingen oplysninger om ulve eller bjørne i området.

Der er dog en der har set en lyserød elefant, men det var på bunden af en flaske Thy bjesk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter ikke at de kan konstatere at det er hunde men ingen har set dem.

Kun ved nøje undersøgelser af bidmærkerne kan man konkludere om det skulle være et medlem af Canis familien. Og intet andet.

Er fårene blevet bidt, ja så er det nu nok et rovdyr, en kat tvivler jeg meget på det kan være, måske en grævling naaaa tror jeg heller ikke, en mår, lækat eller mink? helt sikkert heller ikke, ræve!? meget tvivlsomt. Det kunne helt sikkert have været en kongeørn, men så er jeg ret sikker på at der ville have været tydlige mærker efter klørene:blink: Hvilke andre muligheder er der tilbage. Ulve og bjørne har vi ikke lige i midt og vest jylland, hvilke andre muligheder er der tilbage Priceman:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...