Hop til indhold

Så er der billeder af Prinsessen :)))


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Jeg nægter at sige, hun er sød, før du kommer med forklaringen på , hvorfor hun skal hedde Karina b346.gif:mrgreen:

 

Hehe altså der er mange der vil ha' den forklaring og det øger jo presset en del :scared: Altså det er jo ikke noget der lyder særligt i andres ører (går jeg ud fra) men det er det jo for mig :oops: Nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle den når alle bare forventer et eller andet vildt og unikt :shock:

*stædig OG presset smiley her* :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe altså der er mange der vil ha' den forklaring og det øger jo presset en del :scared: Altså det er jo ikke noget der lyder særligt i andres ører (går jeg ud fra) men det er det jo for mig :oops: Nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle den når alle bare forventer et eller andet vildt og unikt :shock:

*stædig OG presset smiley her* :mrgreen::mrgreen:

 

Grunden til at hun hedder Karina, er simpelthen at din mosters søsters tantes veninde nevøs kusine har en ven der hedder...

 

Nu har jeg sænket forventningernes niveau, så kan din historie ikke være kedelig :mrgreen:

 

Hit med den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Her kommer eeeeeeeen masse billeder af Prinsessen Karina - er I klar? :mrgreen:

 

De er i rækkefølge og de første billeder er taget af undertegnede med hund i en arm og mobil i den anden :mrgreen:

 

Jeg har også den der stribede top :mrgreen: (det synes jeg lige at jeg ville sige:rolleyes:)

 

Sikke en dejlighed :hjerte: Søde lille Karina :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...