Hop til indhold

Din alder ville være rar at vide


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Jeg forstår det ikke ... jeg bliver 38 lige om et øjeblik ... nogen må ha lavet en fejl et eller andet sted ... ikke at jeg har noget imod det - 38 er skam et mægtig fint tal ... jeg forstår bare ikke hvordan det er gået til at jeg allerede er nået til det ...

 

 

Det kommer af at sidde for meget på HF:lol::lol::lol:... Det er en værre tidsrøver..:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fyldt 25 første gang i 95, og fyldt 25 hvert år de sidste 14år. JEG ER 25 og prøv ikke at bilde mig andet ind, for jeg gidder ikke høre på det..NÅ!:evil:

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen::blink::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Du holder dig godt :-D

 

jeg blev såmen 50 i går, mærkelig fornemmelse:-)

 

Et stort forsinket tillykke

 

Jeg melder mig ind i klubben "tættere på 40 end 30" :-D

 

Den er jeg meldt ud af for længe siden :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den klub lyder som et godt sted. Der vil jeg også gerne være medlem.

 

Vi har en elev her på kontoret, som da hun hørte, at jeg er 36 udbrød lige fra hjertet "Guuuuud er du så gammel?" Jeg valgte at tolke det som, at jeg ikke ser så gammel ud :mrgreen:

 

Hehe, en kollega hørte min alder i fredags og han var målløs.. Han troede jeg var under 30.. Mange tak, sagde jeg:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det med alderen, kan godt nok snyde nogen gange.. :blink:

 

Jeg er 24, og har nået den alder, hvor jeg synes det er ved, at gå lidt for stærkt.. skal jo nå, at ha børn inden jeg fylder 30! :skraek::lol:

 

Heldigvis fik Mio mit biologiske ur til at gå i en form for dvale, så nu er det kun samfundet der presser på med de 2,1 børn inden man fylder 30! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hehe.. det med alderen, kan godt nok snyde nogen gange.. :blink:

 

Jeg er 24, og har nået den alder, hvor jeg synes det er ved, at gå lidt for stærkt.. skal jo nå, at ha børn inden jeg fylder 30! :skraek::lol:

 

Heldigvis fik Mio mit biologiske ur til at gå i en form for dvale, så nu er det kun samfundet der presser på med de 2,1 børn inden man fylder 30! :mrgreen:

 

 

Heldigvis er det valgfrit.... gudske tak og lov for det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. det med alderen, kan godt nok snyde nogen gange.. :blink:

 

Jeg er 24, og har nået den alder, hvor jeg synes det er ved, at gå lidt for stærkt.. skal jo nå, at ha børn inden jeg fylder 30! :skraek::lol:

 

Heldigvis fik Mio mit biologiske ur til at gå i en form for dvale, så nu er det kun samfundet der presser på med de 2,1 børn inden man fylder 30! :mrgreen:

 

Jeg har ikke så ikke mærket presset fra samfundet, er nemlig 32 år og uden børn endnu..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Jeg melder mig også ind i klubben for dem "der er tættere på de 40, end de 30" :blink:

 

Jeg er 36

barneR** jeg er tættere på de 70 end de 50

god gammel model 1948

så jeg er da kommet over i de voksnes rækker :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Jep lavet i en baggård i en 400-hestes brandert til en julefrokost men er du da gal vi er faldet heldigt ud :engel:

 

:mrgreen: Udfra hvad jeg hører, er jeg vist fikset efter den sædvanlige familie julefrokost d. 25, formentlig også i en halv brandert, og er fuldstænding 100 % en UPS!

 

Min far, når han tror, han skal være sjov, siger sådan noget kun sker 2 gange om året hjemme ved dem (ha ha ha øh... :neutral:)

Åbenbart i sommerferien og juledag. Det er fint, det forklarer to af mine søskendes fødselsdag i februar. Meeeen hvad med ham i Juli? :hmm:

 

Der er da egentlig også halv mange 24/25 årige. Jeg frygter kanellens komme, d. 20 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Udfra hvad jeg hører, er jeg vist fikset efter den sædvanlige familie julefrokost d. 25, formentlig også i en halv brandert, og er fuldstænding 100 % en UPS!

 

Min far, når han tror, han skal være sjov, siger sådan noget kun sker 2 gange om året hjemme ved dem (ha ha ha øh... :neutral:)

Åbenbart i sommerferien og juledag. Det er fint, det forklarer to af mine søskendes fødselsdag i februar. Meeeen hvad med ham i Juli? :hmm:

 

Der er da egentlig også halv mange 24/25 årige. Jeg frygter kanellens komme, d. 20 :mrgreen:

 

Hm det kunne tyde på at din far har fået en ekstra tur et år :-D

Eller at posten har været forbi :mrgreen:

 

Betyder vi egentlig tvillinger? eller?

 

Nej sgu, "vi" er dig og mig :-D Eller nogen gange er "vi" jo også dronningen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...