Hop til indhold

Hjææælp, jeg vil have min hund tilbage....


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Jo tak det vil jeg faktisk gerne.....Forstår ikke hvordan Emil kan være forsvundet i 48 kg hundekrop :confused::hmm:

 

Nå men inderst inde er han jo den samme hund og bliver mere fantastisk for hver dag der går :hjerte:

 

Men når jeg kigger tilbage på billederne, kan jeg slet ikke se hvordan en hund kan blive SÅ stor på 3 mdr og 2 uger (pssst han er 5 mdr og 2 uger) Så stadig en baby vil de fleste mene - men han ligner sørmer ikke een....(Kun når han løber :mrgreen::stupid:)

 

Egentlig ville jeg gerne have haft han havde været lille lidt endnu - meget sjovt når altid har villet ha store hunde :???::genert: - men omvendt elsker jeg jo at han mere og mere bliver den hund jeg har drømt om. :pift:

 

Bare se her....

 

Som bette lugtede han sig frem til foderet...stærk næse = sej hund

DSC_0894.JPG

 

Og nu gider man da ikke det pjat mere....man spiser da direkte af tønden :mums:

 

1 (6).JPG

 

Bortset fra at jeg ikke kan "finde" min hund, så går det egentlig meget godt :bigsmile:

 

Emil er jo med på farten, og han eeelsker det stadig. Omend mange folk kommenterer str.forholdet mellem min bil og Emil, så passer de dog glimrende og vi har det bedst når bare vi er tæt :mrgreen:

 

1.JPG

 

Favoritbeskæftigelse er og fise rundt i skovbunden helt inde mellem træerne og få en masse grene i hovedet :5up: Og så løbe så stærkt at man ikke kan ses. Indimellem kræver det stunt dog en pause. Se her:

 

1 (19).JPG

 

Lydigheden og det der....jaaa troede det gik fint ind til jeg så Vilya i aktion :hmm::mrgreen:....Meeen jeg vælger og tage det som et los i r.... :5up::nar: Vi klør på og bliver de bedste af de dårligste ....:banan: DSC_1451.JPG

 

MEN sød! Ja det kan Emil bestemt være og det er jeg fuldstændig fortabt i..:lun::hjerte:

 

DSC_1453.JPG

 

Og igen her....

 

1 (11).JPG

 

Nååå ja, så havde jeg sørme næsten lige glemt hvad det var jeg kom for :rolleyes::klap2:

 

Her et billede af "stumpen"....Så kan i selv vurdere HVOR slemt det står til!...:engel::scared:

 

DSC_0872.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Jeg kan slet ikke forstå det?

 

Hvor er hans joggingtrøje henne?:neutral:

 

:lol::lol::lol:

 

Ej, joke, hvor ser han dejlig ud :lun: Og stor :shock:

Frigg er i sikker afstand fra computeren, så kan sagtens beundre billeder af Emil :mrgreen: Hun er så i alt vokset 3 kg siden vi fik hende, så der kan hvis tales om størrelses forskel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg kan slet ikke forstå det?

 

Hvor er hans joggingtrøje henne?:neutral:

 

:lol::lol::lol:

 

Ej, joke, hvor ser han dejlig ud :lun: Og stor :shock:

Frigg er i sikker afstand fra computeren, så kan sagtens beundre billeder af Emil :mrgreen: Hun er så i alt vokset 3 kg siden vi fik hende, så der kan hvis tales om størrelses forskel.

 

Joggingtrøjen har den nye kæmpehund taget...og SPIST den! :confused::megaked::mrgreen: (Ej, han kan ikke være i noget menneskeskabt tøj mere...så jeg skal igang med symaskinen og 20 meter stof! :???::lol:

 

Jaaa, Frigg er en bette ski...men Emil siger hun er lige så dejlig uanset størrelse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Joggingtrøjen har den nye kæmpehund taget...og SPIST den! :confused::megaked::mrgreen: (Ej, han kan ikke være i noget menneskeskabt tøj mere...så jeg skal igang med symaskinen og 20 meter stof! :???::lol:

 

Jaaa, Frigg er en bette ski...men Emil siger hun er lige så dejlig uanset størrelse :hjerte:

 

:lol::lol::lol:

 

Det er hun absolut også, ham der har spist Emil, er nu også meget nuttet :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bedårende og over lækker :lun:

 

Ja Emil er kun en lille hvalp. Hvis du syntes det er slemt nu, så bare vent indtil han letter ben, SÅ kan du for alvor se han ikke er en lille hvalp :megaked:

Og selvfølgelig..........når han leger med en lab, eller står ved siden af bordet, så er han en stor hund............man ellers vil han altid være din lille Emil :blink: Det lover jeg dig :blink:

 

 

TOtal lækre billeder, jeg elsker både lille Emil, og lidt større Emil :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Han er da også meget sød, han der som bette Emil har gemt sig inden i:mrgreen::mrgreen:

 

Tror du ikke bare du skal beholde ham i stedet for, ellers kan han godt komme i pleje her:blink::5up:

 

Jaaaa det kan der være noget om...altså at han er sød, ham den store! :blink:

 

:hmm:...lad mig tænke mig om..........OKAY, jeg beholder ham :mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Bedårende og over lækker :lun:

 

Ja Emil er kun en lille hvalp. Hvis du syntes det er slemt nu, så bare vent indtil han letter ben, SÅ kan du for alvor se han ikke er en lille hvalp :megaked:

Og selvfølgelig..........når han leger med en lab, eller står ved siden af bordet, så er han en stor hund............man ellers vil han altid være din lille Emil :blink: Det lover jeg dig :blink:

 

 

TOtal lækre billeder, jeg elsker både lille Emil, og lidt større Emil :hjerte:

 

Multi tak! :mrgreen::-D

 

Du har helt ret..jeg har svært ved og se hvor stor han er - for mig er han nemlig bare "bette" Emil. Men når jeg ser ham sammen med alle de labber der kommer i hundeskoven fx - ja så er sagen en anden. De er så små, som ja, gravhunde :mrgreen: Og så er der Emil der som 5 mdrs. ligner en elefants forgænger :rolleyes:....

 

Tænker jo hellere ikke over at han vejer 10 kg mindre end jeg selv, men kan sørme godt mærke det, når han læner sig op af mig eller giver mig et potedask, som svarer til en ærlig lussing :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hej,

 

Det kan godt være at du gerne vil have din lille hund tilbage..............Jeg vil bare gerne have ham, så sig bare til;-).

Jeg er lidt vild med de store hunde:-D.

 

V.H.

Sille

 

:mrgreen: Ham giver jeg ikke sådan liiige væk.. Selvom han har spist bette Emil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...