Hop til indhold

Andre der er selektive med godbidderne, og er i blevet kaldt for "strenge"


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Tak:-D

 

Jeg har meldt ret kraftigt ud, faktisk fået at vide at jeg var hysterisk med Victor:oops: Men det er sandelig heller ikke morsomt, med en syg hund, der er blevet "gjort syg" af noget andre har fodret ham med, trods anvisninger om at det skulle de ikke. Plus det er hårdt at bade ham hver gang han har diarré, det er jo synd for en hund der er syg at skulle vaskes så tit, og man bliver så harm over det:mad:

 

Jeg laver altid sådan en goody-bag når han skal passes, og med de instrukses, med små poser i med det han er vant til at få, netop fordi de har sådan en trang til at give ham noget hele tiden. Så er det jo ved hånden. Men når vi henter ham kan vi se at der ikke er taget ret meget deraf... ja suk. Så man taler for døve øren.

 

Problemet er ikke at de synes Victor skal have noget andet end det du har valgt, men i bund og grund at de ikke har for 5 øre respekt for dig og dine valg.

 

Det kunne du spørge dem om årsagen til, hvis du vil konfrontere dem.

 

De ser det garanteret ikke lige på den måde.

 

Bank i bordet og tænk på hvad der sker hvis du engang får børn der skal passes disse steder.

 

Meddel dem at de ikke er værdige til den tillid du viser dem ved at lade dem passse din hund.

"Herefterdags må I ikke passe ham".

Stille og roligt uden noget drama eller offertone :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...