Hop til indhold

Hjælp min hund har sukkersyge


Gæst fuchsia
 Share

Recommended Posts

Jeg er ny her i forummet - min hund Dansk/Svensk gårdhund på 7 år har lige fået konstateret sukkersyge :megaked::megaked::megaked: Jeg ved godt han ka' overleve hvis vi ellers ku' gi' ham inzulinsprøjte 2 gange om dagen - men det er jeg bange for vi ikke kan - er der nogen her i forummet der har nogle gode råd ???? hvor længe ka' han leve med ubehandlet sukkersyge ???Der er ikke taget urinprøve - men blodprøven som dyrlægen tog viste 18,4, mener dyrlægen sagde, den ikke måtte vise over 10 - borset fra at han drikker meget og selvfølgelig tisser meget er der ikke noget at mærke på ham - han er lige så glad som han plejer at være !!!

Har I nogle erfaringer med sukkersyge hunde hører jeg gerne fra jer:!:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan flere steder finde info omkring sukkersyge hos hunde, men at undlade at behandle din hund vil ganske enkelt være uforsvarligt. Hvis I sprøjter ham som henvist af dyrlægen har din hund de bedste fremtidsudsigter for at blive en gammel hund.

 

Læs mere her : http://www.netdyredoktor.dk/sw8067.asp

 

Det er jo en ganske lille mængde i skal sprøjte ham med og det vil med tiden blive en vane for både jer og hund. Min veninde har haft en skøn collie som fik sukkersuge i en alder af 3 år (efter sygdom) og den blev 14 år og fejlede aldrig noget.

Redigeret af Lusen
stavefejl.
Link til indlæg
Del på andre sites

Håber da at få en opdatering når du har fået talt med dyrlægen... det skal nok gå for jer alle og jeg er sikker på at din dyrlæge også nok skal være meget hjælpsom mht hvordan du sprøjter din hund.

 

Knus og tanker :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...