Hop til indhold

September-billeder 2009


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har tænkt, at det skal med i vores næste koreografi (som bliver til Pretty Woman). Jeg havde luret, at nogle af de dygtige dogdancere til konkurrencerne brugte det og besluttede, at det skulle Tyson lære. :-D

 

Nåh hvor sødt. :-) Det ser rigtig godt og 'flydende' ud. :5up::5up: Du har lært ham det med en target stick, har du ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh hvor sødt. :-) Det ser rigtig godt og 'flydende' ud. :5up::5up: Du har lært ham det med en target stick, har du ikke?

 

Nej, det har jeg nu ikke. :-) Jeg startede med at stille mig i et hjørne af stuen, så jeg havde vægge på min venstre side og bag mig. Jeg "blokerede" højre side med Tysons hundekurv. Så stillede jeg Tyson i plads og lokkede ham bagud med en godbid i hånden (han kunne i forvejen bakke). Til at starte med kunne han ikke komme hele vejen rundt i ét hug, og jeg måtte også vende mig og møde ham halvvejs. Da han havde lært, at han skulle bakke hele vejen rundt, begyndte jeg at sætte det verbale signal på, før jeg gav ham signal med hånden. Da han først havde lært det verbale signal, kunne han uden problemer lave tricket uden støtte fra væggene. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det har jeg nu ikke. :-) Jeg startede med at stille mig i et hjørne af stuen, så jeg havde vægge på min venstre side og bag mig. Jeg "blokerede" højre side med Tysons hundekurv. Så stillede jeg Tyson i plads og lokkede ham bagud med en godbid i hånden (han kunne i forvejen bakke). Til at starte med kunne han ikke komme hele vejen rundt i ét hug, og jeg måtte også vende mig og møde ham halvvejs. Da han havde lært, at han skulle bakke hele vejen rundt, begyndte jeg at sætte det verbale signal på, før jeg gav ham signal med hånden. Da han først havde lært det verbale signal, kunne han uden problemer lave tricket uden støtte fra væggene. :-)

 

 

Ahaaaa, godt fundet på. :5up:Glæder mig til du (forhåbentlig) lægger en video ind af dit kommende show. Han er bare så nuser 'live' (0gså). :hjerte: :lun::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker...:-D

 

Det er helt underligt at tænke på at han har været så lillebitte...hehe...

tænker din mor sikkert også om dig.... men nu havde hun på fornemmelse da du var knægt at du ikke ville være en mors dreng...

har fundet et billed af dig fra du var barn og var i klemmeri med politiet....

 

1 ting er at stjæle en bil, men en politi bil....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
tænker din mor sikkert også om dig.... men nu havde hun på fornemmelse da du var knægt at du ikke ville være en mors dreng...

har fundet et billed af dig fra du var barn og var i klemmeri med politiet....

 

1 ting er at stjæle en bil, men en politi bil....

 

 

Heldigvis var jeg under den kriminelle lavalder...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...