Hop til indhold

September-billeder 2009


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Vi fik en ny kattekilling sidste tirsdag , han er 3 mdr og hedder Joey. Qantas og Coco var lidt skeptiske de første dage, men som I kan se er han helt accepteret nu. Er de ikke søde :ae:

 

CIMG0104.JPG [ATTACH]14068[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi fik en ny kattekilling sidste tirsdag , han er 3 mdr og hedder Joey. Qantas og Coco var lidt skeptiske de første dage, men som I kan se er han helt accepteret nu. Er de ikke søde :ae:

 

[ATTACH]14067[/ATTACH] [ATTACH]14068[/ATTACH]

 

 

Fuldstændig bedårende *smelte* *smelte*:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag trænede vi fremadsendelse til kegle, henne i parken :mrgreen:

Lex var bedst :hjerte: Og så billeder af Indy 6 år som endelig er ved at lære en fin "plads"! :blink:

:blink: er de ikke super, vores t¢ser? :hjerte:

 

Hvor er de dygtige. :-) :hjerte:

 

Vi træner også fremsendelse. Vi bruger et låg (til en bøtte) som ligger på græsset. Smilla er begyndt enkelte gange (måske 1 ud af 5 eller 7 gange...) at tage den med tilbage til mig i stedet for bare at træde på den. Det er så svært fordi jeg næsten altid lige når at få sagt 'touch' og klikket hende for at røre den. Og så tager hun den i munden med hen til mig og vil helst ikke aflevere uden godbidden (som jeg jo i øvrig har lovet hende pga klikket. Æih, hvad gør man?... :hmm:

 

Andet end bolte target fast til græsset. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Indy fors¢gte også at l¢be med keglen et par gange, men det blev der altså ikke klikket for :lol:

 

Bare mig der er en kegle så. :rolleyes::lol:

 

Men hun er jo snu idet hun rigtig nok båtter på target med snuden (eller poten) og når jeg så (eller nærmest idet) jeg klikker, tager hun den i munden og løber tilbage for at få sin godbid. :roll:

 

Men hvis jeg nu klikker hende lige inden hun tager den i munden burde det selvfølgelig være godt nok. Hvad der sker efter klikket er jo ligegyldigt i og for sig.. ?:hmm:Men det er næsten umuligt (for mig) at være så præcis. Måske skal jeg gå et par trin tilbage i træningen. Eller andre gode ideer? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Var til "Fiona's Mad Dog Dash" i Søndags, det er sådan en af de der "Fun dog shows" der afholdes ofte i England.

Når jeg nu ikke har nogen chance for at udstille hende "for real" her i England så må vi jo bare lave noget andet :mrgreen:

Her er et par billeder hvor Båt-Båt går Juniorhandling med Bethen, og sørme om ikke de også vandt :5up:

Hun blev også "prettiest" bitch nr. 1.

 

South Yorkshire Police lavede opvisning og jamen der var masser af aktivitet og det var en hyggelig dag.

Nåh ja og så vandt jeg £50 til "Pets at Home" så nu kan Båt-Båt få en ny seng :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, der er fart på. :shock: Du må altså se at videooptage det, så vi kan se "live", hvor hurtigt det går. :-)

 

Det bliver vist dit job - du ved hvor dårlig jeg er til at få kameraet med. Det er jo heller ikke os der har taget disse billeder. Jeg ved ikke om vi når flere omgange i år, næste onsdag er Samson på ferie og jeg ved ikke helt om det er sidste gang inden vinterpausen.

 

Its a plane, no wait, its........super fast dog :mrgreen:

 

Hold d ahelt op hvor er der fart på de billeder :banan:

 

Jeps, det går stærkt. Flere billeder - også af de andre lure coursing deltagere på www.lurecoursing.dk (under Fotogalleri/2009)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver vist dit job - du ved hvor dårlig jeg er til at få kameraet med. Det er jo heller ikke os der har taget disse billeder. Jeg ved ikke om vi når flere omgange i år, næste onsdag er Samson på ferie og jeg ved ikke helt om det er sidste gang inden vinterpausen.

 

Ja, jeg må helt klart med og filme. Jeg vil rigtig gerne se Samson folde sig ud. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...