Hop til indhold

Showline


Recommended Posts

Hvis du sender din mail til mig i en PB.. så kan jeg sende dig et perleskema over de perler som jeg har hjemme.. :)...

 

Mht. til lines farve så tror jeg lidt at det er en smagssag... jeg selv er mest til sorte liner..:engel:

 

Har sendt PB :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 143
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Mmmm, de der sorte liner på en sort lab. lækker lækker køter der kunne komme ud af det...

 

Den eneste showline vi har er en kedelig neutral sort line, med halsbånd, men det ser sgu godt ud når den hænger løst ned af et bredt muskuløst brystparti:mrgreen:

 

Du siger bare til hvis du er interesseret..:engel:

 

 

Jeg tager dog på ferie på mandag og 14 dage frem... så der går desværre lidt tid før linen kan være færdig..:cry:... 3 uger eller der omkring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du siger bare til hvis du er interesseret..:engel:

 

 

Jeg tager dog på ferie på mandag og 14 dage frem... så der går desværre lidt tid før linen kan være færdig..:cry:... 3 uger eller der omkring.

Hehe jeg skal ikke have en line men de er nu smukke, men skal da huske din side til den tid hvor jeg skulle få brug for en igen:5up:

 

Sidst vi var på udstilling med Emma var for 7 år siden, og hun er 11 nu:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hehe jeg skal ikke have en line men de er nu smukke, men skal da huske din side til den tid hvor jeg skulle få brug for en igen:5up:

 

Sidst vi var på udstilling med Emma var for 7 år siden, og hun er 11 nu:rolleyes:

 

 

Jammen det er da bare med at få udstillet i veteranklassen så.. :blink::engel:

 

Det er bare HELT i orden Agnete..:5up:... Du skriver bare hvis det er:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jammen det er da bare med at få udstillet i veteranklassen så.. :blink::engel:

 

Det er bare HELT i orden Agnete..:5up:... Du skriver bare hvis det er:engel:

Sig det til damen der vred sig ud af sin line, og gik "hjem" til tæppet hvor resten af familien sad, totalt ligeglad hund der ikke ville det der udstillingspis, jeg måtte pænt trække mig og undsylde for min hund opførsel overfor dommerne:scared::stupid:

 

Dog kom en af dem hen og sagde at hun aldrig havde set en så selvstændig lab. før:engel:

 

Hov, skal du til herning her til oktober???

Redigeret af Agnete87
ala noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Sig det til damen der vred sig ud af sin line, og gik "hjem" til tæppet hvor resten af familien sad, totalt ligeglad hund der ikke ville det der udstillingspis, jeg måtte pænt trække mig og undsylde for min hund opførsel overfor dommerne:scared::stupid:

 

Dog kom en af dem hen og sagde at hun aldrig havde set en så selvstændig lab. før:engel:

 

Hov, skal du til herning her til oktober???

 

 

Haha... tak for en nat-grin.. :lol::lol::lol:.... Det er nok en af de grunde til at jeg udstiller med kvæl:oops:... Men ja lige i dag havde jeg også en tøs som var rigtig ugidelig.. det er bare ikke det samme som når de bare oser derudaf med attitude!

 

Hmm... Jeg kommer ikke i Oktober... men i november gør jeg!... er der også noget i Herning i oktober???

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... tak for en nat-grin.. :lol::lol::lol:.... Det er nok en af de grunde til at jeg udstiller med kvæl:oops:... Men ja lige i dag havde jeg også en tøs som var rigtig ugidelig.. det er bare ikke det samme som når de bare oser derudaf med attitude!

 

Hmm... Jeg kommer ikke i Oktober... men i november gør jeg!... er der også noget i Herning i oktober???

 

November er det.... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
November er det.... :mrgreen:

 

Hihi... så ER jeg ikke helt forkert på den... det kunne liiiiige passe at jeg begyndte at bytte rundt på månederne lige som sidste år... af en eller anden grund så er oktober bare ikke med i min kalender.. sprag direkte fra september til november sidste år....:oops:

 

Men på den måde tror jeg vidst også at jeg inde i mit hoved også sprang min 20 års fødselsdag over...:lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Og jeg er så også pænt ligeglad med, at jeg står med en jagthunderace, og at andre jagtfolk muligvis glor :blink:

 

Det skal du også bare være... I den "kreative" tråd kan du se Svea's liner. Og Vilya's vist nok også. De minder om Malenes, men er knyttede istedet.

 

Der må gerne være lidt bling på tilværelsen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede bare det var bedst med en farve som var/er neutral i forhold til hundens farve??? DKK udstillinger er jo MEGET anerledes end schæferhundeskuer/udstillinger

 

Men har da byttet den ene bog jeg fik dobbelt af, til den nye bog om udstillinger istedet :blink: Så måske jeg lærer det hele en dag :blink:

 

Det er det måske også, hvis det er snor og halsbånd ud i et, så ville jeg heller ikke sætte lilla på Svea. Men når der er kæde på så synes jeg godt snoren må have lidt farve.

 

Jeg tror det er en smagssag. Der er med garanti flere der synes jeg er dybt latterlig fordi jeg har bling lilla line på i ringen, men jeg er ligeglad :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg troede bare det var bedst med en farve som var/er neutral i forhold til hundens farve??? DKK udstillinger er jo MEGET anerledes end schæferhundeskuer/udstillinger

 

Men har da byttet den ene bog jeg fik dobbelt af, til den nye bog om udstillinger istedet :blink: Så måske jeg lærer det hele en dag :blink:

 

Nu kan jeg jo se at du bor på Sjælland, så tænkte på om du ikke kommer forbi Hillerød i maj måned??... til inernational udstilling...

 

Mine liner vil være i topdogz standen (Isle of Dogs).:engel:

 

Jeg selv vil være at finde der om lørdagen, om søndagen er der hjælpere på...hihi

 

Mht. til det knyttede kontra det flettede så forerækker jeg en flettet line, da dette giver det blødeste resultat. En knyttet line kan hurtigt blive hård at have i hånden, og især hvis man skal have meget line i hånden.

 

Mht. til linens farve, så ser det også fedt ud hvis det matcher ens tøj.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvad betyder det der hedder "loop" på linerne??? At man selv "vikler" linen i sig selv så den fungerer som en retriverline eller :confused::vedikke:

 

Loopen skal bruges sammen med en hexagon kæde eller en dobbeltkæde...:5up:

 

Loopen er fantastisk da den ikke tynger ned som en karabinhage gør, og samtidig er den flere gange mere holdbar:5up:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Loopen skal bruges sammen med en hexagon kæde eller en dobbeltkæde...:5up:

 

Loopen er fantastisk da den ikke tynger ned som en karabinhage gør, og samtidig er den flere gange mere holdbar:5up:...

 

Der tabte du mig så :vedikke::confused:

 

Hvornår er udstillingen i DKK??? Bor jo kun 10 min. fra Hillerød, sååå... :blink:

 

Og Bling Bling på den fede måde er lige mig :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der tabte du mig så :vedikke::confused:

 

Hvornår er udstillingen i DKK??? Bor jo kun 10 min. fra Hillerød, sååå... :blink:

 

Og Bling Bling på den fede måde er lige mig :blink: :engel:

 

Jeg tror det er meningen at du ved hjælp af loopen sætter linen fast i kæden... Jeg er mere til små karabinhager :genert: Men smut forbi Hillerød og se Malenes liner. Hun har nogle super flotte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...