Hop til indhold

Collie - Hvilke børster?


Adele
 Share

Recommended Posts

Kort sagt, så kunne jeg altså godt tænke mig, at få fat i nogle ordentlige børster.

Til jer der ikke ved det, jeg har denne her langhårede collie, og det er mig der står får børstning, m.m

 

Den jeg har nu er blot en tilfældig, gammel én, med børste på den ene side, og hår på den anden. Men, jeg kunne godt tænke mig noget, der var lidt mere "pro" :mrgreen: Og så har jeg hørt om noget der hedder karter, men jeg har ærligt talt ikke forstand på det :oops:

 

Er der nogen der vil anbefale nogle børster, til at ordne en collie?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kort sagt, så kunne jeg altså godt tænke mig, at få fat i nogle ordentlige børster.

Til jer der ikke ved det, jeg har denne her langhårede collie, og det er mig der står får børstning, m.m

 

Den jeg har nu er blot en tilfældig, gammel én, med børste på den ene side, og hår på den anden. Men, jeg kunne godt tænke mig noget, der var lidt mere "pro" :mrgreen: Og så har jeg hørt om noget der hedder karter, men jeg har ærligt talt ikke forstand på det :oops:

 

Er der nogen der vil anbefale nogle børster, til at ordne en collie?

 

 

Jeg har skrevet lidt om hvad jeg bruger til min samojed i en anden tråd...

 

http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/7269-hvor-ofte-og-hvad-bruger-du-4.html

 

Måske det vil være nogle gode idéer... det er ihvertfald prof børster og kamme.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...