Hop til indhold

Træningssteder i Kbh?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Er nogle af jer vildt glade for det sted i træner med jeres hunde?

 

Vil gerne høre om gode og selvfølgelig også om dårlige steder, vi går til hvalpetræning nu og det er et fint sted, men man kan jo altid liiige læse op på et sted mere :-D Det bliver så unghunde træning.

 

Hehe, prøvede at stille mig foran tv'et for at i ved, tale om det med manden, vores træner er bestemt god, ville nok hellere have været på det andet hold for han virker altså vanvittig morsom (men bestemt også god) - mandens svar på det var at den hvalpetræning jo er klokken 4 om morgenen (på uret er det nu kl. 10), så det havde han ikke særlig mange meninger om :rolleyes: :kys:

Ja, jeg kan godt lide at det også er sjovt og hyggeligt, og gerne et sted hvor vi så kan blive i mange år... at man ligesom lærer hinanden at kende :engel:

 

Men jeg kan jo heldigvis spørge jer!

Har godt set på den Ninjamor har anbefalet i en anden tråd, men er der ikke flere vildt gode steder i Kbh?

 

Hvor træner i? Hvad er i glade for, og hvad er i ikke så glade for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan varmt anbefale www.hundetræningkbh.dk i Søndermarken (Ninjamor + partner). Der er flere herinde fra, der har gået/går til hvalpetræning og lydighed der, så du kan jo prøve at sende dem en PB og spørge ind til det, hvis det skulle være. :-) Jeg ved i hvert fald, at Vivi, Bernerazuro, Lille Louie og Chili har gået/går der.

 

Jeg har selv gået der til et gå-pænt kursus og til basislydighed. Trænerne er meget kyndige, og alt foregår naturligvis efter positive træningsmetoder. Jeg var især glad for, at der var meget plads til individuel opmærksomhed, og at træningen blev tilrettet efter niveau.

 

Jeg har tidligere trænet lydighed hos Dansk Dyreinstitut - www.dyreinstitut.dk - og det var jeg sådan set også glad nok for, men jeg manglede lidt muligheden for individuelt fokus. Træneren var desuden ikke lige så dygtig til at rådgive om adfærd, som trænerne er hos hundetræningkbh (Ninjamor er jo adfærdsbehandler).

 

Min oplevelse er også, at træningen hos hundetræningkbh er mere rettet mod de ting, som er praktiske i hverdagen, og der lægges f.eks. stor vægt på kontakt mellem hund og ejer. Men det kommer selvfølgelig an på, hvad man vil med træningen.

 

Jeg går ud fra, at det er hvalpehold/lydighed, du er interesseret i? Ellers kan jeg også anbefale steder til agility, dogdancing og sportræning, men det er vel ikke relevant for jer (endnu). :-)

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er en af dem der har gået hos Irene (Ninjamor) og nydt godt af hendes store viden og erfaring.

Der blev givet individuel vejledning, noget man vist ikke ser alle steder.

Og jeg følte jeg gik derfra meget klogere efter hver gang.

Jeg synes absolut det var pengene værd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går ud fra, at det er hvalpehold/lydighed, du er interesseret i? Ellers kan jeg også anbefale steder til agility, dogdancing og sportræning, men det er vel ikke relevant for jer (endnu). :-)

 

Tusind tak for svar, vil kigge videre på deres side, der er pt ikke hold - men det er jo heller ikke lige nu vi mangler. Det bliver unghunde træning, da vi allerede er på et hvalpehold, som er fint - meeen.... Måske er det den individuelle fokus jeg faktisk synes mangler.

Vi venter lige et års tid med agility - men glæder mig allerede! Vi skal bestemt også gå til noget sportræning, altså Buddha kan finde vand på lang afstand, så noget sporhund MÅ der være i ham!

 

Ja, jeg er en af dem der har gået hos Irene (Ninjamor) og nydt godt af hendes store viden og erfaring.

Der blev givet individuel vejledning, noget man vist ikke ser alle steder.

Og jeg følte jeg gik derfra meget klogere efter hver gang.

Jeg synes absolut det var pengene værd.

 

Tak :-D Det lyder jo rigtig godt, igen især også det med individuel vejledning.

Der er jo både kæmpe forskel på racerne men klart også mennesket bag hunden, og vores hverdage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...