Hop til indhold

Hvor gamle ar jeres hanhunde, da de begyndte at vise interresse for tæverne?


Jane
 Share

Recommended Posts

I dag gik vi tur med en tæve, der var i slutningen af sin løbetid. Victor var overhovedet ikke intereserret på den måde, han legede med hende som han plejer. Han er immervæk et år nu og som jeg husker det, så var Oskar begyndt at syntes at tæverne var spændende, da han var i den alder.

 

Ikke at det gør noget, at han ikke er interresseret endnu, det kan som hurtig nok komme. :mrgreen: Det undre mig bare lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan begyndte at "parre" hans tante Emma da han var 6-7 mdr, og var i sin første "løbetid" (en tæve der var løbsk) da han var omkring et år og guuuuuuuuuud hvor han tudede det var simpelthen så frustrerende og irriterende :oops: og pinligt!

 

 

Nu labber han tæve tis i sig :badr:

 

Og sidst han mødtes med GD Freya skulle han HELE siden slikke hende :evil::evil::evil::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan begyndte at "parre" hans tante Emma da han var 6-7 mdr, og var i sin første "løbetid" (en tæve der var løbsk) da han var omkring et år og guuuuuuuuuud hvor han tudede det var simpelthen så frustrerende og irriterende :oops: og pinligt!

 

 

Nu labber han tæve tis i sig :badr:

 

Og sidst han mødtes med GD Freya skulle han HELE siden slikke hende :evil::evil::evil::evil:

 

Hmm.. lyder som en god beskrivelse af Mio.. :hmm:

 

Ved ikke om det var tæve-interesse eller bare leg, men han humpede allerede bamser da han var 3-4mdr, og han begyndte at hoppe på andre hunde da han var 5-6mdr.

Og da han var omkring 7mdr, blev han tæve-fikseret.

 

Idag hvor han lige er lidt over et år, kan han slet ikke lege, hvis der er en lækker tæve i nærheden! Og han render konstant med snuden bagi dem, med klaprende tænder og savl :badr:

 

Så jeg ville elske en hund der var lidt "bagud"! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine forældres terrie blev interesseret da han var 8 uger - de havde en tæve i løbetid og alle bildte dem ind at man da sagtens kunne hente en han-hvalp hjem, han hylede non stop og hverken drak eller spiste i 2 døgn før han blev sendt på ferie ;-)

dry.gif

 

 

Næppe sexuelt interesseret.

 

 

 

Mon ikke det havde mere at gøre med utrygheden ved at blive taget væk hjemmefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Har nu også set en 8 uger hvalp, som stadig var i opdrætters hjem, lave "frække øre" til en løbsk tæve.

Men jeg er enig med dig, den bette knægt er nok ikke helt klar over hvad det er som trigger hans nysgerighed og flirten - han blev jo klart ikke seksuelt opstemt af den løbske tæve.

 

Kan simpelthen ikke huske hvor gammel min knægt var. Der er ingen rigtig interese over for hans mor og søster Padmé går kun i løbetid en gang om året.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...