Hop til indhold

dyp snuden i lort


Gæst Sammar
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

næste gang du ser en lort sparker du bare benene væk under ham og dypper hans næse i lorten...:mrgreen:...det gentager du så til han bryder grædende sammen hver gang i støder på en lort...og så spørger du ham hvordan han har det...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne forestille mig, at det var "Problemhund og hundeproblemer" (eller også var det omvendt), for det siger også mig noget i retning af Anders Hallgren. Men garanterer intet, og lige netop den bog, er temlig tung læsning - synes jeg i hvert fald. Den er go', ja, men tung.. Og så har jeg allerede lykkelig glemt 90% af, hvad der stod i den :mrgreen:

 

Jeg tror nærmere det er Alfasyndromet af Anders Hallgren. Jeg har nemlig også læst om undersøgelsen og det er den eneste bog jeg endnu har læst af ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er desuden også god til at "aflive" nogle af de gamle myter og jeg syntes ikke den var specielt svær at læse :blink:

 

Nej, den var forholdsvis nem, selvom den måske godt kunne tåle at læses igen :mrgreen: Tænk, var næsten helt overbevist om, at det var "problemhund osv", mn måske undersøgelsen også er nævnt der? Kunne jeg i hvert fald sagtens forestille mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er desuden også god til at "aflive" nogle af de gamle myter og jeg syntes ikke den var specielt svær at læse :blink:

 

Tak, jeg har bestilt dem begge til biblioteket, så jeg kan se dem igennem. Hvis den virker ok overskuelig, så køber jeg den til ham(eller måske nærmere til hans hund :) ). Når man har en så gammeldags opfattelse af opdragelse på ét punkt, er der sikkert også andre ting som kunne trænge til en opfriskning..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...