Hop til indhold

Kan nogen anbefale en cykelkurv til hunden (8 kg)?


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Gæst Downwiththat

Hejsa :mrgreen:

 

Ja, nu ved jeg godt denne tråd er oldgammel - men er selv gået igang med at finde cykelkurve og faldt over denne tråd :slem:

Men man kan få en cykelkurv til hunde på op til 12kg hvis du ikke har fundet en egnet endnu..

 

KLICKfix DOGGY FIX hundetransporter max 12kg Fra FantomBike.

dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres ideer. Vi kører stadig rundt med kvicklys's billige trådkurv.. Jeg har en kurv fra maxizoo meget lig den Downwiththat viser, så det er egentlig mest til cykelstyret, jeg mangler én til. Det behøver kun at være til 8 kg. :)

 

Den du viser Trine, tror jeg også jeg har set én have. Den ser også god ud, men igen til bagagebæreren jo. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg glemt om flet-kurv er no-go, men på zooplus har de en flettet kurv med beskyttelsesgitter, der sidder foran og kan bære op til 12 kg :-)

 

Cykelkurve billigt hos zooplus: Hunde-cykelkurv med beskyttelsesgitter

 

 

Nej, de er ikke no go. Men de almindelige har et forkert 'greb' til min cykel. (Se tilter simpelthen for meget indad). Den du viser, har jeg kigget på, men synes den er lidt voldsom. Jeg er ikke let. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...