Hop til indhold

Godt-så, hvad har jeg gjordt forkert!??


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg legede med lexus i aftes, det gik godt. Men 3. gang jeg smed puden hen af gulvet farede lexus sammen som om jeg skulle til slå ham:cry:

Har han mistet tilliden til mig, eller hvad skler der???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg legede med lexus i aftes, det gik godt. Men 3. gang jeg smed puden hen af gulvet farede lexus sammen som om jeg skulle til slå ham:cry:

Har han mistet tilliden til mig, eller hvad skler der???

 

Kan Lexus have lavet en bevægelse der har gjort ondt ?

 

Jeg tror ikke på han mister tilliden pga. en enkelt ting:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg legede med lexus i aftes, det gik godt. Men 3. gang jeg smed puden hen af gulvet farede lexus sammen som om jeg skulle til slå ham:cry:

Har han mistet tilliden til mig, eller hvad skler der???

rooolig :ae: han har sikkert fået en chok over noget, enten tråd på noget eller lign. være optaget kort af noget andet og set noget hurtigt komme og faret sammen, han behøver ikke have troet du har ville slå.

 

Cujo bliver f.eks. let forskrækket over bevægende plastic.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg legede med lexus i aftes, det gik godt. Men 3. gang jeg smed puden hen af gulvet farede lexus sammen som om jeg skulle til slå ham:cry:

Har han mistet tilliden til mig, eller hvad skler der???

 

Der skete ingenting, udover at han blev forskrækket over et eller andet, som intet havde med dig at gøre :ae:

 

Jeg har jo en hund som desværre let bliver forskrækket over de mærkeligste ting, og dette har intet at gøre med mig, men bare at han blev forskrækket over noget han ikke havde forventet, såsom at jeg havde plaster på den finger hvori jeg havde godbidden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan Lexus have lavet en bevægelse der har gjort ondt ?

 

Jeg tror ikke på han mister tilliden pga. en enkelt ting:-D

Tror ikke der var noget der gjorde ondt, han stod helt stille og så på at jeg smed puden.

 

Forskrækket?? Han har jo lige set min smide puden to gange lige inden... Der så han ud til at hygge sig med med legen

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke der var noget der gjorde ondt, han stod helt stille og så på at jeg smed puden.

 

 

Hunde kan vel vudere forkert, og måske troede han at den ville ramme ham.

 

Jeg har ikke forstand på de dersens han-hunde, men men men.....

Her forleden lagde aslan sig ned ved siden af martin, aslan lagde sig oven på noget det gjorde ondt, han peb, rejste sig op og så lige så beabrejdende på martin og da martin snakkede til ham begyndte han at ryste, men kunne så ikke modstå martin og kom hen og lagde sig sådan lige 20 cm fra ham :mrgreen:

 

 

 

Er han stadig bange for dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde kan vel vudere forkert, og måske troede han at den ville ramme ham.

 

Jeg har ikke forstand på de dersens han-hunde, men men men.....

Her forleden lagde aslan sig ned ved siden af martin, aslan lagde sig oven på noget det gjorde ondt, han peb, rejste sig op og så lige så beabrejdende på martin og da martin snakkede til ham begyndte han at ryste, men kunne så ikke modstå martin og kom hen og lagde sig sådan lige 20 cm fra ham :mrgreen:

 

 

 

Er han stadig bange for dig?

Nåå det bette Aslan-pus:ae::lol:

 

Han skulede noget til mig på natturen. Men her til morgen var der igen ting

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh, så var lexusbare lidt.........en pivskid i går :blink::mrgreen:

 

I dag er hans fars store vovse :blink::blink:

Ja han var lidt en tøsedreng. Men han skulle gerne begynde at blive lidt mere selvsikker nu hvor han har passeret hans andet år, og ikke være så pivet.....:lol:

Lad os håbe det bare var en engangs forestilling

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg legede med lexus i aftes, det gik godt. Men 3. gang jeg smed puden hen af gulvet farede lexus sammen som om jeg skulle til slå ham:cry:

Har han mistet tilliden til mig, eller hvad skler der???

 

det tror jeg nu ikke.. tror også bare som de andre siger, at han måske har vuderet sagen forkert.. anders tror konsekvent, at når andre hunde vil hen og sige hej, sp vil de ham ondt. Så farer han sammen, og tuder helt vildt.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han var lidt en tøsedreng. Men han skulle gerne begynde at blive lidt mere selvsikker nu hvor han har passeret hans andet år, og ikke være så pivet.....:lol:

Lad os håbe det bare var en engangs forestilling

 

Det kommer stille og roligt, men de store racer er nu ikke de skarpeste knive i skuffen. Bassen er 20 mdr nu og han kan også pludselig blive bange for noget, der ikke rørte ham en tøddel for 2 min. siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer stille og roligt, men de store racer er nu ikke de skarpeste knive i skuffen. Bassen er 20 mdr nu og han kan også pludselig blive bange for noget, der ikke rørte ham en tøddel for 2 min. siden...

:lol: I know. Det så, så vodsomt ud, jeg fik helt dårlig samvittighed

Ja de er "mentalt" hvalpe lidt længere end andre, lexus skulle gerne være mentalt udviklet omkring 3 års alderen.

 

Jeg har måske overvuderet ham, han viste jo "vagt genet" ret tideligt i hans udvikling, jeg mener ikke han var fyldt et år første gang han en nat viste sit "sande jeg" over for en fremmed i genboes carport.

 

Jeg kan mærke på ham at alt er normalt igen. I nat sov han mellem lene og jeg, med hovedet ved mit hovede.

Link til indlæg
Del på andre sites

det tror jeg nu ikke.. tror også bare som de andre siger, at han måske har vuderet sagen forkert.. anders tror konsekvent, at når andre hunde vil hen og sige hej, sp vil de ham ondt. Så farer han sammen, og tuder helt vildt.. :)

Altså med mindre det er lexus?:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...