Hop til indhold

Min hund gøer konstant


Gæst krumme00
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har en papillion på snart 2 år han gøer konstant af naboen og de andre omkring også når der går nogle på vejen er der nogle der har nogle råd til hvad jeg kan gøre?????:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg har en papillion på snart 2 år han gøer konstant af naboen og de andre omkring også når der går nogle på vejen er der nogle der har nogle råd til hvad jeg kan gøre?????:roll:

 

Helt kort.:

 

Vi har en westie der gøede.

Hver gang han gjorde det blev han sendt ind i huset.

Det har bevirket at han nu en gang imellem gør ,men så løber han selv ind bagefter. :blink:

Men generelt er han holdt op med at gø i haven. :5up:

 

Dog kan han godt finde på at gøre det hvis der er noget helt galt udenfor i haven.( fremmede hunde eller katte eller lign)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Helt kort.:

 

Vi har en westie der gøede.

Hver gang han gjorde det blev han sendt ind i huset.

Det har bevirket at han nu en gang imellem gør ,men så løber han selv ind bagefter. :blink:

Men generelt er han holdt op med at gø i haven. :5up:

 

Dog kan han godt finde på at gøre det hvis der er noget helt galt udenfor i haven.( fremmede hunde eller katte eller lign)

 

vi har det samme problem, og gør det samme.. det har resulteret i at når inden de gør kigger de lige over skulderen for, at se om en asf os er i nærheden.. og så gør de hehe.. de smarte hunde... ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud fra din anden tråd, kunne jeg forstille mig at han også er lidt understimuleret, hvilket bestemt ikke hjælper på tildensen til at gå og gø i tide og utide. Flere aktiviteter alene, vil dog sandsynligvis ikke fjerne problemet men det er ikke usandsynligt at det vil kunne hjælpe lidt på det ;-)

 

Bortset fra det, så gør jeg det samme som allerede nævnt i tråden; kalder hundene ind, så snart de åbner munden -og det på trods af at de sjældent gør når de er ude og at vi bor ude på landet, hvor der heller ikke særligt ofte kommer nogen forbi, men uanset hvad, så vil jeg ikke have at de står og gør af folk og ting, derfor er det ind, omgående :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Vores gør det også hvis de ser naboerne gå rundt i haven eller hvis de SER de andre hunde (ikke når de hører dem)..

Hvis det bliver for meget, så kalder vi dem ind.. MEN nogen gange så kan vi simpelthen ikke kalde dem til os.. Det er som om ørerne er blevet lagt et andet sted..

 

Nogen gode råd til det? Det er kun når de gøer, de ikke er til at få kontakt med..

 

Undskyld at jeg bryder ind i din tråd på din måde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Vores gør det også hvis de ser naboerne gå rundt i haven eller hvis de SER de andre hunde (ikke når de hører dem)..

Hvis det bliver for meget, så kalder vi dem ind.. MEN nogen gange så kan vi simpelthen ikke kalde dem til os.. Det er som om ørerne er blevet lagt et andet sted..

 

Nogen gode råd til det? Det er kun når de gøer, de ikke er til at få kontakt med..

 

Undskyld at jeg bryder ind i din tråd på din måde..

 

prøv at klappe hårdt i hånden... det gør jeg, og det plejer at virke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Vi er også begyndt at have problemer med gøen! Men vi løfter resolut Charlie op og sætter ham ud i gangen og lukker døren....... 20 sekunder! (ikke mere, for længere kan en hvalp på 6 måneder ikke relatere.....:blink:)

Så åbner vi igen som om intet var sket, og livet går videre.

Det er vigtigt at man husker det HVER gang han gør, for ellers er det ingen logik i det for ham. Han er allerede blevet meget bedre.......:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...