Hop til indhold

Savne sin hund


Maria84
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg savner.... men jeg er sindssygt bekymret! Virkelig grænsende til sygeligt.... Så ferie uden hund er ikke en mulighed (hvorfor skulle man også?)

 

Har aldrig været væk fra de hunde jeg har nu mere end 3 dage og jeg hader det! Det har været, når jobbet krævede det, og de har bare været hjemme sammen med Simon, men alligevel :megaked: Én gang er de blevet passet fra fredag aften til søndag aften (hos en af mine hvalpekøbere, der også er en af mine bedste veninder).... Det gør jeg ikke igen! Så mine hunde tilbringer meget tid i bilen, så de kan være med - de ville sikkert hellere passes, men sådan bliver det ikke!

 

Blev de ikke passet ordentligt?

 

Jeg kunne heller ikke tage på ferie uden hund. Så længe kan jeg bare ikke undvære ham.

 

Mange i min familie har tilbudt at passe Anton, hvis vi skal noget i længere tid. Jeg ved de vil være rigtig gode ved ham, men jeg har det lidt som mange forældre nok har det = der er ingen der kan tage sig så godt af Anton som mig og min kæreste :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev de ikke passet ordentligt?

 

Jeg kunne heller ikke tage på ferie uden hund. Så længe kan jeg bare ikke undvære ham.

 

Mange i min familie har tilbudt at passe Anton, hvis vi skal noget i længere tid. Jeg ved de vil være rigtig gode ved ham, men jeg har det lidt som mange forældre nok har det = der er ingen der kan tage sig så godt af Anton som mig og min kæreste :oops:

 

Jo, de havde da haft det perfekt - bare mig, der er pylret :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...