Hop til indhold

Danske bøllebank


 Share

Recommended Posts

Ja, vi var i sverige i lørdags og prøve udstilling på svensk

 

Jeg var evigglad, da Cody vandt sin juniorklasse. Det har vi ikke prøvet før..

 

Men så gik han sgu også ind og blev bedste han.

Og typisk mig, ikke at sætte mig ind i de svenske regler.. I Danmark kan han ikke få cert. før han kan melde i brugsklassen, så overraskelsen blev endnu større, da vi fik vores første cert..

 

Ja, det hele endte med at han blev BIR og vi sku i store ring.

 

Tænkte at det måtte vi ta som en oplevelse, da der nok går lang tid før vi overhoved nærmer os chancen, for at prøve det..

 

Men mon ikke jeg lige lignede et spørgsmålstegn, da jeg blev hevet til siden, og stod tilbage med 4 andre.

 

Vi endte med Bedst i gruppen reserve (eller nr 5).

 

Kan slet ikke få armene ned igen efter den her weekend...

Link til indlæg
Del på andre sites

FANTASTISK! Stort tillykke! Dét er satme sejt gået.

 

Selv syntes jeg de svenske udstillinger er ganske underholdende. Måske mest fordi de koster en brøkdel af de danske, og alle er meget flinke. Regner med en tur til Åstorp i november, hvor SSRK afholder udstilling. Godt nok i Herning weekenden. Men det er altså billigere at tage østpå end det er at tage vestpå. I hvert fald hvis man bor på Østsjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

FANTASTISK! Stort tillykke! Dét er satme sejt gået.

 

Selv syntes jeg de svenske udstillinger er ganske underholdende. Måske mest fordi de koster en brøkdel af de danske, og alle er meget flinke. Regner med en tur til Åstorp i november, hvor SSRK afholder udstilling. Godt nok i Herning weekenden. Men det er altså billigere at tage østpå end det er at tage vestpå. I hvert fald hvis man bor på Østsjælland.

 

Skal man ikke være medlem af SSRK for at udstille? Kan godt se, at Åstorp også ville være noget nemmere og billigere for mig også..

 

Tillykke, det var dælme flot. Som regel er der jo tonsvis af Labradors tilmeldt så at vinde BIR er jo noget af en præstation. Godt gået :5up:

 

"Kun" 83 :bigsmile: Plus at det er ikke så tit at labberne blir placeret i BIG..

Så jeg er rigtig stolt af min 12 mdr's dreng..

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal man ikke være medlem af SSRK for at udstille? Kan godt se, at Åstorp også ville være noget nemmere og billigere for mig også..

 

 

 

"Kun" 83 :bigsmile: Plus at det er ikke så tit at labberne blir placeret i BIG..

Så jeg er rigtig stolt af min 12 mdr's dreng..

 

 

Det er i den grad vildt flot, stort tillykke :banan:

 

-og nej, du skal ikke være medlem af SSRK for at udstille. Det har mk101 og jeg gjort mange gange :mrgreen:. Tror kun den regel gælder svenskere

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt op hvor I kan :klap2:

 

 

Jeg bliver da helt stolt over at være på det samme forum som jer :blink:

 

 

Behold du blot armene oppe i et par dage, det ser ud til at det er fuldt ud fortjent, stort tillykke med alle de flotte placeringer (??, har jo ikke forstand på alt det der).

 

 

Kan en svensk cert bruges til noget i danmark?

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde han nu været ældre og allerede Dansk Champion så ville det enkelte Svenske cert have udløst Svensk Champion også så vidt jeg husker.

Men som det er nu så må det vente til senere :)

 

Okay..

 

Jeg har slet ikke sat mig ind i reglerne for championater, da det ligger alt for langt ude i fremtiden for hans vedkommende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...