Hop til indhold

Herning 7+8 nov.


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næhhh jeg har ik fået kennelhoste OG jeg har husket at melde til ^-^
HVIS ikke jeg havde glemt at melde til så var der nogen (og nogen er ikk Freudika :slem:) som ikke havde fået en chance... Så mon ikke at vi denne gang kan slutte året uden en anmeldelse til DKK om at vi melder for mange hunde til? og for tit? :shock:

 

 

Så bliver året 2009 måske kun året hvor vi lavede korthårs Löwchen? nå ja og fik et kuld med 8 hvalpe :damn: og blev meldt til DKK for det

 

 

Nå men vi kommer stadig om søndagen så vi kan være sammen med vores venner i løvelejren :mrgreen: og så skal vi da have taget billeder af Bobo (Beethoven Lion Extra Namelev), som igen i år er årets Löwchen i DKK (og KSS) :banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor næsten lige ved siden af messecentret, så skal helst sikkert ud og kigge, dog uden hund.

Og jeg ved også hvilken race jeg styre efter.

Aussien. :hjerte:

Uh, er så forelsket i den race og vil så gerne have en rød merle en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
Fylder år d. 8. så der kommer jeg i hvert fald ikke :mrgreen: D. 7. kan det godt ske jeg kigger forbi - om Asta bliver udstillet eller ej, det kommer an på om jeg kan finde en handler :lol: Der gider at træne hende til at stå pænt

 

Så er du ude i sidste øjeblik !

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er du ude i sidste øjeblik !

Ja :mrgreen: Eeeller faktisk er jeg for sent ude punktum!

 

Amocca har nu sagt ja til at være handler for mig, men det var for sent i forhold til tilmelding og at træne op til Herning... Så det må blive en anden god gang :-)

 

Regner dog stadig med at både Astagatoren og jeg kigger forbi lørdag formiddag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Kedde (longbodys christiania) og jeg kommer begge dage, for os står der meget på spil, vi føre dkk´s racevinder og kan også med lidt held blive årets han i cavalierklubben, kun 2 år gamme. så er meget spændte:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Kedde (longbodys christiania) og jeg kommer begge dage, for os står der meget på spil, vi føre dkk´s racevinder og kan også med lidt held blive årets han i cavalierklubben, kun 2 år gamme. så er meget spændte:banan:

 

Petrine kommer helt sikkert og kigger søndag, for manden er vild med cavalier! Har lige fået fri den søndag, så det vi tager toget over!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...