Hop til indhold

Herning 7+8 nov.


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Rasmus81

Kæresten og jeg kigger også forbi lørdag, men det bliver uden hund, vi skal bare lige se hvad sådan en udstilling går ud på, inden vi beslutter om han skal udstilles næste gang....han er nu også temmelig teenagegrim lige nu alligevel :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Kedde (longbodys christiania) og jeg kommer begge dage, for os står der meget på spil, vi føre dkk´s racevinder og kan også med lidt held blive årets han i cavalierklubben, kun 2 år gamme. så er meget spændte:banan:

 

Wow hvor spændende, så må nerverne da sidde uden på tøjet:mrgreen:

Jeg kommer helt sikkert forbi cavalierringen lørdag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Store ring plejer at starte kl 16 og så kører de bare på til det slutter, er der noget specielt du vil se? For surt at kommer når det man går efter er overstået

Narj det er mange år siden jeg har været på udstilling, så skal bare glo og se på en masse skønne hunde, vi er der nok ved en 14 tiden. Ville ikke hive veninden for tidligt op, hun kommer helt fra Kbh den dag:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Narj det er mange år siden jeg har været på udstilling, så skal bare glo og se på en masse skønne hunde, vi er der nok ved en 14 tiden. Ville ikke hive veninden for tidligt op, hun kommer helt fra Kbh den dag:engel:

 

De starter kl 9, tager cirka 20 hunde i timen, så jeg tror lidt kl 14 er et kikset tidspunkt at komme på....vi kommer før 11, det passer med de racer vi skal se (og at vi ikke skal med toget alt for tidligt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...