Hop til indhold

Rejsning


Aslan
 Share

Recommended Posts

hmm... :hmm: hvorfor gør hanhunde så det der mærkelig så den lyserøde del titter frem/hænger ud?? :oops::engel: :blink:

 

For Møffes vedkommende er der ingen tvivl om, at det er når han "kører op", der sker lidt "for meget".

 

Situationer: I Tivoli var der et par børn der hilste på ham. De var ganske flinke, men de var jo altså børn. Pistolen faldt ud.

 

Far kommer hjem - pistolen falder ud - ja, der er et eller andet med min far.

 

Vi træner, der kommer lidt for højt tempo på - pistolen falder ud.

 

Når han gør noget han ikke må og kommer for højt op at køre i forbindelse med forbud, fordi han har svært ved at kapere det med sin sindstilstand.

 

Bare et par eksempler, der er mange andre situationer - og det har taget til, efter han blev overstimuleret. Og det er tydeligt, at når han er mere rolig/hviler mere i sig selv, kan han klare mere, uden den tilter ud - og vi er da heldigvis helt klart på rette vej :5up:

 

Hvis først den er kommet ud, så er næste tegn vejrtrækningen/øjnene bliver store, så kommer bideriet (går fuldstændig amok, bider HÅRDT) og så begynder humpningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

møffemor (lettere at skrive:oops:)

Den kan jeg også nikke genkendende til. Altså når der sker meget omkring dem. Men Kratos gør det nu også tit, når han sidder i sofaen og hygger, og især når han får sin daglige massage.

Link til indlæg
Del på andre sites

møffemor (lettere at skrive:oops:)

Den kan jeg også nikke genkendende til. Altså når der sker meget omkring dem. Men Kratos gør det nu også tit' date=' når han sidder i sofaen og hygger, og især når han får sin daglige massage.[/quote']

 

Den reaktion "møffemor" beskriver, den hænder kun hjemme hos os i forbindelse med nusseri i sofaen. Nogen gange kan Baldur bare ikke holde til at blive nusset, og så reagerer han på denne måde. Og han kan blive rimelig insisterende, han bider dog ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

møffemor (lettere at skrive:oops:)

Den kan jeg også nikke genkendende til. Altså når der sker meget omkring dem. Men Kratos gør det nu også tit' date=' når han sidder i sofaen og hygger, og især når han får sin daglige massage.[/quote']

 

Skal heller ikke garantere at Møffe KUN gør det, fordi han er ved at geare over. Lige for tiden kører jeg bare en meget streng regel, der siger, at hvis den kommer ud, ja, så tolker jeg det konsekvent som, at det er for meget. Og det fører så til rolige(re) aktiviteter.

 

Den reaktion "møffemor" beskriver, den hænder kun hjemme hos os i forbindelse med nusseri i sofaen. Nogen gange kan Baldur bare ikke holde til at blive nusset, og så reagerer han på denne måde. Og han kan blive rimelig insisterende, han bider dog ikke :blink:

 

Vær du glad for, at Baldur springer bide-delen over - for den er ret så belastende! :shock: Håber den forsvinder, når han bliver ældre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...