Hop til indhold

Goldenhvalp søger legekammerater


Gæst Mariab
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, som har en god legekammerat til en 9 uger gammel goldenhvalp. Vi bor på Amager, men kan sagtens flytte os, sålænge det er i rimelig afstand.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har vist svaret på denne tråd et andet sted? Men vi er meget interesserede i at lege med. Vi har en golden-hvalp på 10 uger, som mangler legekammerater. Vi bor på Frederiksberg, men kommer gerne til Amager med bus eller på cykel. Glæder mig til at høre fra jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej!

 

Jeg er stadig frisk på at mødes. Kan bedst om morgenen ved 0830-tiden (når jeg har afleveret min børn i skole) eller om formiddagen. Bedst med et par dages varsel så jeg kan planlægge mit arbejde :lol:

Overvejer faktisk om jeg kan slæbe ungerne ud af sengen på søndag og deltage i "hvalpekrogen" ved Kastrup Lystbådehavn fra 09-09:30.

 

Hilsner fra

 

Gry & Labben Ella, 13 uger

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gry,

Det lyder godt. det var dig og en anden, der mødtes i sidste uge ikke? Ved femøren? Det kan være, at hun vil med igen også? Jeg kan godt komme med bussen til femøren station, hvis det er et godt sted at mødes. Så skal jeg bare lige have anvisninger for resten af vejen. Det er vel ikke længere, end jeg kan gå?

Hvad siger du/I til fredag, i overmorgen (d. 2. okt) ved 10-11 tiden?

 

De bedste hilsener

 

Rikke og Sophus (på næsten 11 uger)

Redigeret af RSB
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også lørdag eftermiddag :-D I siger bare, hvor Sophus og jeg skal komme hen og hvornår. Jeg kan tage bussen med Sophus til femøren station og har ikke været der før, så hvis I lige kan give mig retningsanvisninger derfra - hvis det altså skal være der? :blink:

 

Vi glæder os :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, øv, har I set vejrudsigten?

Citeret fra DMI: Lørdag skyet og regn det meste af tiden. Jævn til hård sydlig vind, senere frisk vind til kuling omkring sydvest, stedvis op til hård kuling.

 

Måske skulle vi udsætte det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, øv. Har I set vejrudsigten? :cry: Måske skulle vi udsætte det til en anden gang.

Citeret fra DMI: Lørdag skyet og regn det meste af tiden. Jævn til hård sydlig vind, senere frisk vind til kuling omkring sydvest, stedvis op til hård kuling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kenzo0606

Hey.:vinken:

 

Vi er også friske en anden gang hvis det skulle være.

Kenzo er godt nok 2 år, men han er en god dreng:blink:.

Og så bor vi jo i Tårnby og det ligger rigtig tæt på femøren:-).

 

Hilsen Kenzo og familie

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi (læs Rikke og Maria) har aftalt at mødes ved Fuglebakken station kl. 10 på onsdag, hvis nogen skulle være interesseret. Der ligger så et fritløbsområde lige ved siden af, hvor de kan lege.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...