Hop til indhold

skåret i trædepote


Gæst Skou
 Share

Recommended Posts

min bella fik sig skåret på den ene trædepote i fredag, men heldigvis ikke så det blødte. det er renset og det har fået det der pudder fra dyrelægen. hvor længe skal hun holde poten i ro ? mener dyrelægen sagde 4 dage. Overvejer nemlig om hun ikke snart skulle have en tur i skoven igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, hun har ikke haltet siden det blev ordnet i fredags. Vi var lige ude på en gåtur nu og det gik meget fint. jeg startede med at hun havde en strømpe på men den forsvandt hurtig. Har også købt sko til hende, men det synes jeg er noget værre skrammel. Det altså svært at holde en golden i ro der er vant til nogle daglige spændende gåture, plus der lige er kommet en lille ny til så hun skal da ikke føle at det er derfor at hun ikke kommer på sine gåture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, hun har ikke haltet siden det blev ordnet i fredags. Vi var lige ude på en gåtur nu og det gik meget fint. jeg startede med at hun havde en strømpe på men den forsvandt hurtig. Har også købt sko til hende, men det synes jeg er noget værre skrammel. Det altså svært at holde en golden i ro der er vant til nogle daglige spændende gåture, plus der lige er kommet en lille ny til så hun skal da ikke føle at det er derfor at hun ikke kommer på sine gåture.

 

JA!! :mrgreen:

Det er næsten umuligt at holde en ung golden i ro hvis den da ikke er nærmest bevidstløs af en eller anden sygdom.

 

Jeg tror altså osse, at poten er fin nok igen. Der har jo ikke været nogen dyb flænge, der kan springe op, vel?

---Hvis hun begynder at halte, så kan I jo bare skrue ned for tempoet igen..

Jeg har heller ikke rigtig fundet noget der kan blive hængende på Silkes poter, hvis vi har brug for det..

Der findes vistnok en elastisk forbinding, --som man også bruger til hesteben.. DEN skulle kunne blive hængende, --hvis I skulle få brug for det en anden gang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...