Hop til indhold

Samojed tøs skal flytte!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Min kusine og hendes mand er nødt til at gå af med deres 10 mdr. gamle samojed tøs Chili :(

 

De er lige blevet gift og har en 1 årig datter, hvorfor de skal af med hende er lidt usikkert. Men hun siger at det er fordi de ikke har tid :neutral:

 

Jeg har lovet at kigge rundt omkring og se om der er nogen der vil have sådan en dejlig én :engel:

 

Har også sagt at jeg godt kan tage Chili et par dage, som aflastning men ikke permanent!

 

Er der nogen der kender nogen?? Eller...??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Eeejjj.... Det burde altså være forbudt at skrive om hunde der mangler hjem herinde!

Det er sgu' fristende - Manden har desværre nedlagt veto, mod hund nr 2 :roll:

 

Men håber hun finder et godt og stabilt hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

jaaa....prøver at lokke nogen ud af min kusine :blink:

 

Fedt! Jeg går fluks i gang med at finde et større hus at bo i :blink:

Ej, jeg lover at høre omkring mig, om nogen lige drømte om en sød, kær, dejlig hund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Tonks: Du kan tro jeg ville tage hende hvis jeg blot havde muligheden. Vi er desværre meget ramt af finanskrisen og har derfor ikke økonomi til to hunde. Jeg ville aldrig anskaffe en hund, hvis jeg ikke var 100% sikker på at have råd til alt hvad der kræves. Og det kan jeg desværre ikke sige at vi har for øjeblikket. Mine dyr skal altid have det bedste af det bedste og ønsker ikke at gå på kompromis med noget overhovedet. Desværre :( Hun er bare lige det vi går og drømmer om! Jeg håber inderligt at hun finder et super godt og kærligt hjem. Går det helt galt, kigger jeg gerne på mit budget igennem igen :mrgreen: Og så stik hende lige en kæmpekrammer herfra! Hilsen Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Tonks: Du kan tro jeg ville tage hende hvis jeg blot havde muligheden. Vi er desværre meget ramt af finanskrisen og har derfor ikke økonomi til to hunde. Jeg ville aldrig anskaffe en hund' date=' hvis jeg ikke var 100% sikker på at have råd til alt hvad der kræves. Og det kan jeg desværre ikke sige at vi har for øjeblikket. Mine dyr skal altid have det bedste af det bedste og ønsker ikke at gå på kompromis med noget overhovedet. Desværre :( Hun er bare lige det vi går og drømmer om! Jeg håber inderligt at hun finder et super godt og kærligt hjem. Går det helt galt, kigger jeg gerne på mit budget igennem igen :mrgreen: Og så stik hende lige en kæmpekrammer herfra! Hilsen Maja[/quote']

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...