Hop til indhold

Forhudsbtændelse


Jane
 Share

Recommended Posts

Ok :5up:, det vil jeg prøve så. Jeg har også renset hver dag med klorhexidin på vat. Hvor meget af sådan en dåse giver du ad gangen? :???:

2 spiseske fulde, men prøv da nogle flere dage de 4 dage er mest fordi det passer med at det kan de holde sig de der dåse nogen :-D håber det virker men som sagt første gang, tog vi altså flere omgange :blink: men jeg tænker det er en god vane for os med hanhunde at give dem lidt engang imellem og kan vel ikke skade hvis de synes det er lækkert, og det gør Zacko :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt ligegyldigt om det er rå tomater, flåede tomater, tomatpuré, stegte tomater, kogte tomater, eller tomat fra makrel i tomat... Det kommer an på hvad hunden vil spise.

 

Herhjemme vekslede vi med makrel i tomat og kogte tomater i hjemmelavet mad. Caisar jeg havde led meget af forhudsbetændelse, men efter han begyndte at få tomat i foderet et par gange om ugen, stoppede problemet helt af sig selv.

 

Dog gjorde jeg det i starten, at han fik forhudsrens + tomater i foderet. Og så gik jeg over til at forebygge med tomat i foderet, og han havde intet siden ;-) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...