Hop til indhold

Fødekasse til whippet.


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hvor stor skal en fødekasse til en whippet være og hvad anbefaler I at man laver den af?

 

Alle gode råd ang parring, drægtighed, fødsel mv tages imod med kyshånd, da jeg skal være førstegangs "mormor" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

Hej

 

En fødekasse skal være den størrelse, at tæven kan ligge helt udstrakt. Den skal have så høje sider, at hvalpene ikke falder ud, men heller ikke højere end tæven kan komme ud. Pas på med at ikke lave den for lille, så tæven kommer til at mase hvalpene, eller for stor så de kan søge for langt væk og fryse.

 

Vi plejer at bygge vores fødekasse af træ der er med laminat, og lægge aviser/tæpper i bunden, da de er nemme at skifte og holde rent.

 

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm?id=383&sprog=1&grp=3&menu=5

 

Her er nogle gode artikler omkring parring, drægtighed o.s.v

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst rikkecb@
Hvor stor skal en fødekasse til en whippet være og hvad anbefaler I at man laver den af?

 

Alle gode råd ang parring, drægtighed, fødsel mv tages imod med kyshånd, da jeg skal være førstegangs "mormor" :lol:

 

Hejsa jeg ku selv bruge nogele gode råd, da jeg nu står og skal ha parret min nala her i starten af sommeren... så hvis du kan give mig nogle gode råd ang parring drægtighed og fødsel, vil jeg blive meget glad! Gik din tæves fødsel godt? og tillykke med din tittel som mormor.. mvh Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...