Hop til indhold

Kratos nyder efterårs solen


Gæst kratos' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst kratos' mor

Min dejlige engel har bare slikket sol hele dagen. Han ligger bare og nyder solen og leger lidt med de nedfaldne æbler :-) Fik lige et par dejlige billeder jeg lige vil dele med Jer. Jeg synes han ser helt majestatisk ud ;-):lol:

Picture063.jpg

Picture066.jpg

Picture081.jpg

Picture084.jpg

Hilsen Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor
Hvor høj er han? På størrelse med en labrador eller...?

(Sad bare lige og spekulerede på det:oops:)

 

Ja. han er omkring samme størrelse. Han er dog en smule større end sine jævnaldrene labrador venner. Han har en legekammerat som er labrador og to mdr ældre end ham og de har samme størrelse nu, men det er selvfølgelig også en tæve. Men selvom han kun er 9 mdr i næste uge, tror jeg ikke han bliver meget højere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja. han er omkring samme størrelse. Han er dog en smule større end sine jævnaldrene labrador venner. Han har en legekammerat som er labrador og to mdr ældre end ham og de har samme størrelse nu' date=' men det er selvfølgelig også en tæve. Men selvom han kun er 9 mdr i næste uge, tror jeg ikke han bliver meget højere :-D[/quote']

 

 

Okay.... Jeg tænkte nok han var ca. den størrelse. Men uanset størrelse ser han dejlig ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...