Hop til indhold

Vi vandt! Vi vandt! jeg er så stolt.......:0)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

I dag var vi til vores første udstilling......:5up: Jeg var så nervøs at jeg måtte på toilettet 2 gange inden jeg skulle i ringen.

Charlie var bare så fantastisk som han aldrig har været før.....:blink::blink:

Gik lige som han skulle og stillede sig perfrekt for dommeren.....

 

OG VI VANDT! Bedste hvalp i racen.

 

Og bagefter skulle vi i store ring! Det var skægt at være med, men her vandt vi ikke. Dommeren var helt klart mest glad for de store hunde....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Er godt nok helt mast nu! Var oppe klokken 5 i morges, badede og føntørrede Charlie og så på farten.

 

Så mon ikke jeg sover godt i aften.....:sove:

(he he, brændte inde med masser af kage..... hvor var I henne??)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor dejligt, tillykke!

Guincho´s bror blev bedste hvalp begge dage, så I må have været i store ring sammen :-D

Det er også yderst sjældent chihuahuas vinder i store ring, jeg ved ikke om det nogensinde er set.

Så måske har dommerne nemmere ved at bedømme de store racer generelt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Hvor dejligt, tillykke!

Guincho´s bror blev bedste hvalp begge dage, så I må have været i store ring sammen :-D

Det er også yderst sjældent chihuahuas vinder i store ring, jeg ved ikke om det nogensinde er set.

Så måske har dommerne nemmere ved at bedømme de store racer generelt?

 

 

Ja, det var helt vildt at være i Store Ring! Men vi havde ventet hele dagen på det og var meget trætte, både Charlie og jeg. Mange gange tillykke med bror-mand......:klap2:

Øv øv ham så jeg slet ikke.......:megaked: Der blev valgt 10 hunde ud til finalen, men syntes ikke der var en chi......:???: Men han må have gemt sig, den lille lækre fyr. Vi tog hjem med det sammen, nåede ikke engang at se hvem der vandt................:oops::oops:. Mange gange tillykke (og mig der troede ham dommeren kun var til store hund.....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...