Hop til indhold

Vi vandt! Vi vandt! jeg er så stolt.......:0)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Ja, det var helt vildt at være i Store Ring! Men vi havde ventet hele dagen på det og var meget trætte, både Charlie og jeg. Mange gange tillykke med bror-mand......:klap2:

Øv øv ham så jeg slet ikke.......:megaked: Der blev valgt 10 hunde ud til finalen, men syntes ikke der var en chi......:???: Men han må have gemt sig, den lille lækre fyr. Vi tog hjem med det sammen, nåede ikke engang at se hvem der vandt................:oops::oops:. Mange gange tillykke (og mig der troede ham dommeren kun var til store hund.....:oops:

 

Altså det var bedste chihuahua-hvalp, ikke bedst af alle hvalpe:)

Jeg så det ikke selv, Guincho var tæsketræt, så vi tog derfra før hundene kom ind på scenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Hold da op, hvor er det floooooot! :klap2:

 

Nå så det er er derfor du alrig skriver herinde mere, fordi du har travlt med ringtræning!? :mrgreen:

 

Hold op hvor er Charlie blevet stor! Synes næsten han virker større end Emil :lol: ................Hvis man altså tænker på forskellen, meeeen det er nok fordi jeg går med Emil hver dag :lol::pift:

 

Men gud hvor har i da været gode! Synes bestemt også i ligner proffer.

 

Vi skal jo også på udstilling snart, så hvis du skulle sidde inde med nogle hotte tips så ertager vi i mod med kyshånd :mrgreen:

 

Endnu engang TILLYKKE

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Ihh hvor er I bare top søde.......:5up::5up::5up:

Bliver helt varm om hjertet.....:hjerte::hjerte:

Ja, ved godt jeg ikke er herinde så meget, mere. Men det kræver dæleme tid at have hund :slem::slem: Den skal jo ud og gå....... og alt mulig, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Har brugt meget tid på ringtræning og pleje af Charlie på det sidste, og arbejdet tager alt den tid der er til overs (kunne folk eventuelt BLIVE HJEMME når de er syge? Jeg har altså travl med alt mulig andet :mrgreen:)

 

Men dejligt at læse jeres søde beskeder.......:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...