Hop til indhold

Hvilken race vælger du næste gang?


Therese
 Share

Recommended Posts

Jeg er ret "hooked" (staves?) på Eurasieren og det er også sådan en jeg skal have :-D

 

Hvad for en race jeg så skal have bagefter afhænger af om jeg bor i lejlighed i København eller om jeg måske har lejet et værelse på min mormor & morfars gård. Men jeg har altid drømt om en Collie og det kan da også godt være at jeg vælger sådan en hvis jeg bor i "de rigtige omgivelser". Men nu vil jeg lige se hvordan det går med Eurasieren (min aller første hund) og så bedømme ud fra det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, Indys bror :-D Meeen det KAN jo ved nærmere gennemlæsning være ham der bliver beskrevet som en undercover-border, hvilket dog er noget af en fornærmelse, hvis du spørger mig e025.gif:mrgreen:

 

det kan jo være for ikke at fornærme Borderne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg danser mellem to racer...

 

Berner sennen og grå/sort schæfer :cool:

 

Berner sennen, fordi jeg bare er forelsket i den og allerede har kig på en kommende moderhund til næste hvaps (det bliver nok hendes sidste kuld, da jeg lige skal flytte hjemmefra først :rolleyes:).

 

Eller schæfer, fordi jeg 1. er vild med at træne, 2. godt kunne tænke mig at prøve brugshundetræning, 3. fordi racen bare er dejlig og 4. fordi den er smuk :hjerte:

 

Og så satser og håber jeg på en tæve næste gang :mrgreen: Det skal jo også prøves :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Det er altså lidt sjovt at gå fra en chi til en broholmer. :lol:

 

ya I know.. men til den tid har vi jo også fået vores nedlagt landbrug... :P og så er det jo en dansk race, som man skal støtte op om... :) og så er det jo bare en pisse flot hund.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...