Hop til indhold

Hvilken race vælger du næste gang?


Therese
 Share

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad er der galt med Ninja? :???:

 

Hun har en skade indeni forbenet, men hvad det er ved vi ikke. Så hun skal have enten en scanning eller kikkert undersøgelse. Røngten har intet vist, og alt tyder på at det enten er en sene, ledbånd, muskel eller nerve i forbenet den er gal med :cry: Så hun er på smertestillende og ro... og det passer så bestemt ikke lige frøkenen :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
En dejlig gylden og slank Golden tæve!! :lun:

 

Havde jo egentligt allerede kig på et evt. kuld til foråret, men efter vi har fået killing og Mio er begyndt at vise sine frustrationer over teenagertilværelsen, må jeg nok indse, at der skal gå lidt længere tid, så jeg har mere overskud! :megaked: SUK! :rolleyes:

 

Egentligt er jeg også begyndt, at svime lidt over blandingshunde, især efter vi mødte en blanding af cocker og måske mynde? - nøj for en lækkergøj han var! :lun:

 

Årh shit for en pels den der cockerblanding har...

 

(holder nu op med at beklage sig over Nuras pels når hun kommer hjem fra en skovtur - den pels dér ser brutal ud...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Nåhr jo - svar til tråden.. Var sådan set det jeg kom herind for ;)

 

Min næste hund bliver enten en Engelsk Cocker mere eller måske en Springer.. Jeg er faldet pladask for energien og sindet hos spaniels'ne og de passer rigtig godt til mit temperament..

 

Nura er en meget lille cocker - og kunne godt overveje at kaste mig ud i Springeren der er lidt større og har lidt mindre pels..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan næsten kun blive endnu en aussie :mrgreen: Og det skulle meget gerne være til næste sommer/efterår, men øvvv hvor er der bare lang tid til :megaked::megaked::megaked:

 

En sheltie er jeg også ret sikker på at jeg skal have igen på et tidspunkt, men hvornår, det ved jeg ikke lige.

 

Og derudover er jeg også ret vild med Rottweiler og Sebirian Husky, men om der nogensinde kommer sådan nogle til huset er nok lidt mere tvivlsomt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har så lige taget en beslutning her i husstanden - og det bliver ikke en schæfer næste gang :( Jeg elsker racen, og det vil jeg nok altid gøre... Men når man nu står med schæfer nr. 5 ud af 6, som nok fejler noget, og skal igennem en størrere undersøgelse og muligvis operation... Ja så er lysten der til den race næste gang der ikke helt.

Så næste hund bliver højst sandsynligt en Malinois hanhund... men håber at der dog kommer til at gå noget tid endnu, og at det ikke er så slemt med Ninja, selvom jeg efterhånden har svært ved at tro på det!

 

Hun har en skade indeni forbenet, men hvad det er ved vi ikke. Så hun skal have enten en scanning eller kikkert undersøgelse. Røngten har intet vist, og alt tyder på at det enten er en sene, ledbånd, muskel eller nerve i forbenet den er gal med :cry: Så hun er på smertestillende og ro... og det passer så bestemt ikke lige frøkenen :roll:

 

Ihhh altså, det er altså bare for meget at du absolut skal være så uheldig! :cry:

 

Håber som sagt alt godt for Ninja og dig :x:

 

:ae::ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har en skade indeni forbenet, men hvad det er ved vi ikke. Så hun skal have enten en scanning eller kikkert undersøgelse. Røngten har intet vist, og alt tyder på at det enten er en sene, ledbånd, muskel eller nerve i forbenet den er gal med :cry: Så hun er på smertestillende og ro... og det passer så bestemt ikke lige frøkenen :roll:
Øv.. Krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt :ae:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...