Hop til indhold

Hunde er ikke farlige..


luckyluna
 Share

Recommended Posts

begge piger vil gerne møde dumle. men lige nu er det nok bedst med sheila, hun er faktisk rimelig tryg ved overivrige hanhunde, dem ved man da hvad vil:mrgreen:

 

Det lyder godt. Så kan jeg også øve lidt med Dumle med at gå tur med andre hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

En opdatering må der til.

 

Efter nogle uger med fred og ro og ingen farlige nabohunde, slapper hundene af. Mysla er stadig lidt mere gøende og sværrere at aflede i nogle situationer, men i andre er der ikke den store forskel.

 

Vi hilste så i søndags på hunde til træning, først 3 hvalpe og siden tulle og karla. Og det var fint. Hun var mere usikker end normalt, bla lod det ikke til at hun turde helt at lege.

 

Idag på zoo tur kunne jeg også mærke hun var noget mere usikker overfor de store end hun normalt er. I hvertfald indtil hun lige havde været sammen med dem lidt.

 

Sheila virker til at have kæmpe overskud og en rimelig tro på at selv bagfra æder de hende ikke, hvis jeg har sagt det er ok. Så det skal udnyttes til at styrke hende yderligere.

 

Så vi er stadig meget interesseret i en gå tur eller flere med nogen.

 

Og nu har jeg ferie, så hvis nogen er friske i næste uge, så har jeg lige lavet en ny tråd i hundetræf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...