Hop til indhold

Jeg har mistet Luna (hun er ikke død eller noget)


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

se fodbold !

 

Er det det der, hvor en masse voksne mænd ikke kan finde ud af at aflevere bolden til ham, der kastede den???

 

Kan man se det på DR1 eller TV2? For andre kanaler har jeg ikke haft brug for før nu....

 

Ellers kan jeg selvfølgelig støvsuge de sørgelige rester af hundene op.... der ligger vist lidt pels bag dørene endnu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, det er så det, jeg ikke ved... noget må være sket siden jeg tog på arbejde i morges... i hvert fald står der ingen ting under "mine hunde" inde på DKK's hundeweb :mrgreen:

 

Meget underligt :blink: Håber da du får dem igen på et tidspunkt, men indtil det sker kan du forkæle dig selv med et laaangt varmt bad og noget god mad :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget underligt :blink: Håber da du får dem igen på et tidspunkt, men indtil det sker kan du forkæle dig selv med et laaangt varmt bad og noget god mad :-D

 

Hmm.... det lyder faktisk ikke helt dumt :mrgreen: Dur bare ikke til at spise uden en hund ved siden af.... hvem skal så samle op, når jeg spilder? Og hvem skal "tørre" mine ben, når jeg kommer ud af badet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke en kæreste der kan, måske ikke samle mad op fra gulvet, men så i hvert fald tørre dine ben?:blink:

 

Ad! Du må da være tosset :mrgreen: Det eneste rigtige er da, at Kimmi kan høre, når jeg slukker bruseren sidste gang, hvorefter hun åbner døren nede i stuen, dapper op af trappen og skynder sig ind og slikke alt det grimme vand af mine skinneben :roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ad! Du må da være tosset :mrgreen: Det eneste rigtige er da, at Kimmi kan høre, når jeg slukker bruseren sidste gang, hvorefter hun åbner døren nede i stuen, dapper op af trappen og skynder sig ind og slikke alt det grimme vand af mine skinneben :roll::roll:

 

Ja, jeg kan godt se det er meget bedre end en sød kæreste :roll: Hvor er jeg dog dum :oops:

 

Så må du bare se at få tøserne tilbage inden dit bad :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...