Hop til indhold

På fastende hjerte...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi fik at vide at aslan ikke måtte spise 12 timer inden men han måtte få alt det vand han ville have.

 

 

Hvad er der kommet til ham?

Er det røngten?

 

Ja, det er bare de der HD / AD fotos der skal til og nu foreslog vores hunde-klippe-dame, der har Newfoundlænder opdræt så Gunner Gram nede i Rødding (dér plejede hun at komme) og det er jo ved at være tiden, så vi må afsted på fredag.

 

Og tak for svar da :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hos min dyrlæge må de have vand, men ikke have spist siden kl 19 aftenen før

 

Det er det samme her.

 

Victor skal bedøves i morgen, da han skal have fotograferet hofter og albuer.

 

Men en anden jeg kender, fik af sin dyrelæge at vide, at den ingen mad måtte få 8 timer før og ingen vand 2 timer før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krydser med selvom jeg egentlig er ret desillusioneret. Jeg synes altid at der noget. Er det ikke hofterne, så er det albuerne...suuuuuk !!! :neutral:

 

Kender det godt :ae::ae::ae:

 

Jeg har også nerver på - allerede nu :???: Og ja, jeg har egentlig ikke rigtig noget at have det i, udover nogle dumme hop, Møffe har det med at præstere :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender det godt :ae::ae::ae:

 

Jeg har også nerver på - allerede nu :???: Og ja, jeg har egentlig ikke rigtig noget at have det i, udover nogle dumme hop, Møffe har det med at præstere :???:

 

Hæ hæ ja det er ufedt med det HD og AD fidus og man ser spøgelser over alt. Jeg fatter f.eks. ikke, hvorfor Bassen ikke springer rundt som en idiot. Alle hunde flipper ud, hopper op og ned af sengen og sofaen. Bassen står solidt plantet på jorden....så spring dog hund...gå amok...something !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ ja det er ufedt med det HD og AD fidus og man ser spøgelser over alt. Jeg fatter f.eks. ikke, hvorfor Bassen ikke springer rundt som en idiot. Alle hunde flipper ud, hopper op og ned af sengen og sofaen. Bassen står solidt plantet på jorden....så spring dog hund...gå amok...something !!! :mrgreen:

 

Ja, man gør... Alt alt for belastende, altså! :megaked:

 

Men altså.. Jeg krydser som sagt indædt for Bassen! :x::x: :x::x: :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for at I får et godt resultat og hvis I ikke gør, så husk at selv en dårlig status kan være smertefrit for hunden.

 

Jeg tror der er forskel på hvad en hund må indtage, alt afhængig af hvilken narkose den skal under, men måske ville jeg lige spørge Dr. Dyr, bare for at være sikker. Thailo skal f.eks, i en let narkose på tirsdag kl. 16.15 og må gerne få et halvt morgenmåltid ved 7-tiden. Vand har jeg ikke fået nogle restriktioner på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ ja det er ufedt med det HD og AD fidus og man ser spøgelser over alt. Jeg fatter f.eks. ikke, hvorfor Bassen ikke springer rundt som en idiot. Alle hunde flipper ud, hopper op og ned af sengen og sofaen. Bassen står solidt plantet på jorden....så spring dog hund...gå amok...something !!! :mrgreen:

 

Ved jorden at blive, det tjener dig bedst. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...