Hop til indhold

Hvornår glemmer hunden?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Det der vildsvin Aslan havde, det har ligget i skabet i laaaaaaaaaaaang tid.

 

Så har han vel 1 gang hver 14. dag ca, fået lov at lege med det.

 

 

Så slugte han vidst et øre, samt lå kronisk foran skabet, og så røg den ud!

 

Jeg blev simpelthen så træt af at hunden ikke kunne flytte sig væk fra skabet om aftenen, jeg sørgede for at Aslan så hele processen fra jeg tog den i en pose til den røg i skraldespanden :mrgreen:

 

 

Nu ligger han så foran skabet igen :roll: Og nærmere jeg mig ham, rejser han sig op, og går hen og dutter til skabet :roll:

 

 

 

Hvornår glemmer Aslan det skide vildsvin? :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor må han ikke lege med vildsvinet?

 

Jeg ved ikke hvornår hunde glemmer.. Jeg måtte ihvertfald lægge Cookies yndlingspivedyr væk en aften hvor hun ikke kiggede, for at undgå ballade. Hvis hun så mig tage den og putte den et sted hen, ville hun bare have den tilbage. Jeg tog den fra hende fordi det altid var den der blev udvalgt som pseudohvalp, og jeg har ikke noget imod at hun har sådan en af og til, men hun fik for vane at lægge den hos mig om natten når hun selv syntes hun fortjente lidt søvn, og det blev for meget at vågne til et skrigende pivedyr og en meget bekymret hundemor hver gang jeg vendte mig rundt... Nu vågner jeg højst med et slattent tigerdyr eller en øffegris i armene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Uddrag fra Aslans dagbog:

 

"Vildsvin er min allerbedsteste ven i hele verden. Vi er så go'e venner og vi kan fortælle hinanden alt. Bare jeg har min gode ven, vildsvin, så skal jeg nok klare alle livets strabadser i stiv pote: tom vandskål, mor og far forlader mig, regnvejr, ja endda tom madskål! Mig og vildsvin, vi går gennem livet sammen :ae::kys::hjerte::lun:"

 

...

 

"Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :megaked: Mor har taget min allerbedsteste ven, Vildsvin, og proppet ham ind i et mørkt skab. Jeg forstår ikke hvorfor, og nu er vi begge to helt alene"

 

...

 

"Jeg savner sådan min allerbedsteste ven, vildsvin. Har ikke set ham i mange dage og er bekymret for, hvordan han har det inde i det mørke skab. Spørger hele tiden mor, om hun ikke nok vil lade ham komme ud, men hun siger bare "du kan tro nej!" og så sender hun mig onde blikke :cry:

 

...

 

"Idag mødte jeg min allerbedsteste ven, vildsvin, igen. Mor hentede ham i skabet og jeg blev så lykkelig, at jeg kom til at spise et af hans ører! Så kom mor til at se helt underlig ud i ansigtet, og så sendte hun vildsvin ind i skabet igen. Savner ham allerede :megaked:"

 

...

 

"Min verden er brudt sammen. Alt er forbi! Mor hentede min allerbedsteste ven, Vildsvin, i skabet, smed ham ned i en pose og lagde så posen ud i den store farlige pose, hvorfra intet vender tilbage. Jeg tror han er død :megaked:"

 

...

 

"Kære dagbog. Det er længe siden jeg sidst har skrevet - mit liv er blevet så tomt uden min allerbedsteste ven, Vildsvin. Jeg ved godt han er væk, men kan stadig ikke helt fatte det. Håber sådan, han måske på en eller anden mirakuløs måde havde overlevet og er kravlet tilbage i skabet. Spørger hele tiden mor, om hun ikke vil checke, men hun siger bare "hvornår glemmer du det skide vildsvin?" og så ryster hun på hovedet. Hvis bare hun vidste, hvor ondt det gjorde... det er min allerbedsteste ven, hun taler så grimt om :megaked:"

 

 

 

Den eneste måde Aslan kan hjælpes på, er ved at indkøbe et nyt "skide vildsvin". Ellers er alt tabt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddrag fra Aslans dagbog:

 

"Vildsvin er min allerbedsteste ven i hele verden. Vi er så go'e venner og vi kan fortælle hinanden alt. Bare jeg har min gode ven, vildsvin, så skal jeg nok klare alle livets strabadser i stiv pote: tom vandskål, mor og far forlader mig, regnvejr, ja endda tom madskål! Mig og vildsvin, vi går gennem livet sammen :ae::kys::hjerte::lun:"

 

...

 

"Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :megaked: Mor har taget min allerbedsteste ven, Vildsvin, og proppet ham ind i et mørkt skab. Jeg forstår ikke hvorfor, og nu er vi begge to helt alene"

 

...

 

"Jeg savner sådan min allerbedsteste ven, vildsvin. Har ikke set ham i mange dage og er bekymret for, hvordan han har det inde i det mørke skab. Spørger hele tiden mor, om hun ikke nok vil lade ham komme ud, men hun siger bare "du kan tro nej!" og så sender hun mig onde blikke :cry:

 

...

 

"Idag mødte jeg min allerbedsteste ven, vildsvin, igen. Mor hentede ham i skabet og jeg blev så lykkelig, at jeg kom til at spise et af hans ører! Så kom mor til at se helt underlig ud i ansigtet, og så sendte hun vildsvin ind i skabet igen. Savner ham allerede :megaked:"

 

...

 

"Min verden er brudt sammen. Alt er forbi! Mor hentede min allerbedsteste ven, Vildsvin, i skabet, smed ham ned i en pose og lagde så posen ud i den store farlige pose, hvorfra intet vender tilbage. Jeg tror han er død :megaked:"

 

...

 

"Kære dagbog. Det er længe siden jeg sidst har skrevet - mit liv er blevet så tomt uden min allerbedsteste ven, Vildsvin. Jeg ved godt han er væk, men kan stadig ikke helt fatte det. Håber sådan, han måske på en eller anden mirakuløs måde havde overlevet og er kravlet tilbage i skabet. Spørger hele tiden mor, om hun ikke vil checke, men hun siger bare "hvornår glemmer du det skide vildsvin?" og så ryster hun på hovedet. Hvis bare hun vidste, hvor ondt det gjorde... det er min allerbedsteste ven, hun taler så grimt om :megaked:"

 

 

 

Den eneste måde Aslan kan hjælpes på, er ved at indkøbe et nyt "skide vildsvin". Ellers er alt tabt :engel:

 

:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddrag fra Aslans dagbog:

 

"Vildsvin er min allerbedsteste ven i hele verden. Vi er så go'e venner og vi kan fortælle hinanden alt. Bare jeg har min gode ven, vildsvin, så skal jeg nok klare alle livets strabadser i stiv pote: tom vandskål, mor og far forlader mig, regnvejr, ja endda tom madskål! Mig og vildsvin, vi går gennem livet sammen :ae::kys::hjerte::lun:"

 

...

 

"Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :megaked: Mor har taget min allerbedsteste ven, Vildsvin, og proppet ham ind i et mørkt skab. Jeg forstår ikke hvorfor, og nu er vi begge to helt alene"

 

...

 

"Jeg savner sådan min allerbedsteste ven, vildsvin. Har ikke set ham i mange dage og er bekymret for, hvordan han har det inde i det mørke skab. Spørger hele tiden mor, om hun ikke nok vil lade ham komme ud, men hun siger bare "du kan tro nej!" og så sender hun mig onde blikke :cry:

 

...

 

"Idag mødte jeg min allerbedsteste ven, vildsvin, igen. Mor hentede ham i skabet og jeg blev så lykkelig, at jeg kom til at spise et af hans ører! Så kom mor til at se helt underlig ud i ansigtet, og så sendte hun vildsvin ind i skabet igen. Savner ham allerede :megaked:"

 

...

 

"Min verden er brudt sammen. Alt er forbi! Mor hentede min allerbedsteste ven, Vildsvin, i skabet, smed ham ned i en pose og lagde så posen ud i den store farlige pose, hvorfra intet vender tilbage. Jeg tror han er død :megaked:"

 

...

 

"Kære dagbog. Det er længe siden jeg sidst har skrevet - mit liv er blevet så tomt uden min allerbedsteste ven, Vildsvin. Jeg ved godt han er væk, men kan stadig ikke helt fatte det. Håber sådan, han måske på en eller anden mirakuløs måde havde overlevet og er kravlet tilbage i skabet. Spørger hele tiden mor, om hun ikke vil checke, men hun siger bare "hvornår glemmer du det skide vildsvin?" og så ryster hun på hovedet. Hvis bare hun vidste, hvor ondt det gjorde... det er min allerbedsteste ven, hun taler så grimt om :megaked:"

 

 

 

Den eneste måde Aslan kan hjælpes på, er ved at indkøbe et nyt "skide vildsvin". Ellers er alt tabt :engel:

 

Som kun du kan gøre det, altså *tørre glædestårer ud af øjnene*

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som kun du kan gøre det, altså *tørre glædestårer ud af øjnene*

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Glædestårer :confused::confused::confused: Onde, onde dig.... og Aslans mor!

 

Jeg har nærmest en klump i halsen.... men jeg er også sær :mrgreen:

 

Stakkels Aslan.... kan ikke lade være med at tænke på min første hund, Robin, 's Bailey... en meget fin bamse, han havde haft med overalt og sovet med hver aften. Den døde, da Kimmi kom til :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glædestårer :confused::confused::confused: Onde, onde dig.... og Aslans mor!

 

Ihh altså, hvorfor er det kun mig der får på puklen og ikke nogle af de andre, der synes ThomasTBO historie var sjov?! :megaked:

 

Jeg har nærmest en klump i halsen.... men jeg er også sær :mrgreen:

 

Stakkels Aslan.... kan ikke lade være med at tænke på min første hund, Robin, 's Bailey... en meget fin bamse, han havde haft med overalt og sovet med hver aften. Den døde, da Kimmi kom til :megaked:

 

Åhhr, stakkels Robin :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Glædestårer :confused::confused::confused: Onde, onde dig.... og Aslans mor!

 

Jeg har nærmest en klump i halsen.... men jeg er også sær :mrgreen:

 

Stakkels Aslan.... kan ikke lade være med at tænke på min første hund, Robin, 's Bailey... en meget fin bamse, han havde haft med overalt og sovet med hver aften. Den døde, da Kimmi kom til :megaked:

 

Ja, hundes elskede ting er også noget jeg tager dybt alvorligt. Nogle gange kan vi få en hund ind, der medbringer enten en kurv eller noget legetøj, der har fulgt den hele livet, men så er der jo det, at det kan være en stor omvæltning at komme på internat og pludselig er kurven/legetøjet splittet til atomer :megaked: Eller pensionshunde der medbringer særligt elskede bolde eller pivedyr... og så glemmer deres ejere at få dem med hjem ved afhentning :megaked: Det er så sørgeligt :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hundes elskede ting er også noget jeg tager dybt alvorligt. Nogle gange kan vi få en hund ind, der medbringer enten en kurv eller noget legetøj, der har fulgt den hele livet, men så er der jo det, at det kan være en stor omvæltning at komme på internat og pludselig er kurven/legetøjet splittet til atomer :megaked: Eller pensionshunde der medbringer særligt elskede bolde eller pivedyr... og så glemmer deres ejere at få dem med hjem ved afhentning :megaked: Det er så sørgeligt :cry:

 

 

Ja, det er så trist :megaked: Jeg havde endda gemt Bailey væk indtil Kimmi blev lidt større - men der gik kun ca. 30 sekunder, så var han helt flad :megaked:

 

Robin%20Bailey.jpg

 

Sådan så det ud inden Kimmi :hjerte:

 

Og for pokker, hvor gør det stadig ondt at se billeder af ham (Robin altså... ikke bamsen...) :megaked::megaked: Jeg saaaaavner min dejligste lille hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er så trist :megaked: Jeg havde endda gemt Bailey væk indtil Kimmi blev lidt større - men der gik kun ca. 30 sekunder, så var han helt flad :megaked:

 

Robin%20Bailey.jpg

 

Sådan så det ud inden Kimmi :hjerte:

 

Og for pokker, hvor gør det stadig ondt at se billeder af ham (Robin altså... ikke bamsen...) :megaked::megaked: Jeg saaaaavner min dejligste lille hund!

 

Ihhh :ae::ae::ae:

 

Ej nu må i lige se på det positive! Man bliver da helt trist :cry:

Jeg savner Grog...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er Grog?

 

En hund, også en samojede. Vi slåssede meget i sne da jeg var barn :mrgreen:

Han spiste halen på min bamse hehe. Hvilket jeg jo tænkte på fordi du skrev om din hund som spiste din anden hunds bamse...

 

Vi fik ham fra politiet, han blev fundet midt i en skov, bundet til et træ :evil::evil::evil:

Nogle mennesker skulle selv bindes til et træ, skulle de. Han var ualmindelig sød, kan slet ikke forstå man kan finde på at gøre sådan noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...