Hop til indhold

Hvornår glemmer hunden?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomasTBO

Nu sidder jeg endda og bliver sentimental over et tæppe :megaked: Vi havde et meget tykt, vævet og robust sort/orange tæppe ude på internatet. Det har 'altid' været der og mange legendariske hunde har haft det. Det er gået i arv fra den ene uforglemmelige hund til den anden. Jeg har flere gange personligt udvalgt det tæppe til hunde jeg følte skulle 'have det bedste af det bedste'... og hundene har altid behandlet det med ærbødighed og respekt. Bevares, et enkelt lille hul kom der da af og til, men ingen større skader - lige indtil i mandags, hvor rottweiler Max myrdede det hårdt og brutalt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

En hund, også en samojede. Vi slåssede meget i sne da jeg var barn :mrgreen:

Han spiste halen på min bamse hehe. Hvilket jeg jo tænkte på fordi du skrev om din hund som spiste din anden hunds bamse...

 

Vi fik ham fra politiet, han blev fundet midt i en skov, bundet til et træ :evil::evil::evil:

Nogle mennesker skulle selv bindes til et træ, skulle de. Han var ualmindelig sød, kan slet ikke forstå man kan finde på at gøre sådan noget!

 

 

Nårh.... hvor var det godt, I fik ham :5up: Også selv om det kostede en bamsehale :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg endda og bliver sentimental over et tæppe :megaked: Vi havde et meget tykt, vævet og robust sort/orange tæppe ude på internatet. Det har 'altid' været der og mange legendariske hunde har haft det. Det er gået i arv fra den ene uforglemmelige hund til den anden. Jeg har flere gange personligt udvalgt det tæppe til hunde jeg følte skulle 'have det bedste af det bedste'... og hundene har altid behandlet det med ærbødighed og respekt. Bevares, et enkelt lille hul kom der da af og til, men ingen større skader - lige indtil i mandags, hvor rottweiler Max myrdede det hårdt og brutalt :megaked:

 

Jeg forstår dig godt - ved godt det bare er ting, men nogen ting bærer bare på så meget historie, at det er tragisk, hvis de går i stykker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddrag fra Aslans dagbog:

 

 

 

 

:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

 

Hvor er du ond at udgive hans dagbog, som jeg IKKE ENGANG vidste noget om!

 

 

 

 

Den blev smidt ud fordi han spiste det :roll:

Hvilket også er årsagen til at han kun havde det engang imellem.

Og efetrsom han spiste et ører, og så fik hammer dårlig mave, og jeg var bekymret for at øreret sad på tværs i tarmen og han ville dø............ fordi jeg er lidt pyller!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uddrag fra Aslans dagbog:

 

"Vildsvin er min allerbedsteste ven i hele verden. Vi er så go'e venner og vi kan fortælle hinanden alt. Bare jeg har min gode ven, vildsvin, så skal jeg nok klare alle livets strabadser i stiv pote: tom vandskål, mor og far forlader mig, regnvejr, ja endda tom madskål! Mig og vildsvin, vi går gennem livet sammen :ae::kys::hjerte::lun:"

 

...

 

"Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :megaked: Mor har taget min allerbedsteste ven, Vildsvin, og proppet ham ind i et mørkt skab. Jeg forstår ikke hvorfor, og nu er vi begge to helt alene"

 

...

 

"Jeg savner sådan min allerbedsteste ven, vildsvin. Har ikke set ham i mange dage og er bekymret for, hvordan han har det inde i det mørke skab. Spørger hele tiden mor, om hun ikke nok vil lade ham komme ud, men hun siger bare "du kan tro nej!" og så sender hun mig onde blikke :cry:

 

...

 

"Idag mødte jeg min allerbedsteste ven, vildsvin, igen. Mor hentede ham i skabet og jeg blev så lykkelig, at jeg kom til at spise et af hans ører! Så kom mor til at se helt underlig ud i ansigtet, og så sendte hun vildsvin ind i skabet igen. Savner ham allerede :megaked:"

 

...

 

"Min verden er brudt sammen. Alt er forbi! Mor hentede min allerbedsteste ven, Vildsvin, i skabet, smed ham ned i en pose og lagde så posen ud i den store farlige pose, hvorfra intet vender tilbage. Jeg tror han er død :megaked:"

 

...

 

"Kære dagbog. Det er længe siden jeg sidst har skrevet - mit liv er blevet så tomt uden min allerbedsteste ven, Vildsvin. Jeg ved godt han er væk, men kan stadig ikke helt fatte det. Håber sådan, han måske på en eller anden mirakuløs måde havde overlevet og er kravlet tilbage i skabet. Spørger hele tiden mor, om hun ikke vil checke, men hun siger bare "hvornår glemmer du det skide vildsvin?" og så ryster hun på hovedet. Hvis bare hun vidste, hvor ondt det gjorde... det er min allerbedsteste ven, hun taler så grimt om :megaked:"

 

 

 

Den eneste måde Aslan kan hjælpes på, er ved at indkøbe et nyt "skide vildsvin". Ellers er alt tabt :engel:

 

Hvis jeg var Aslans mor var jeg drønet ud efter et nyt vildsvin...jamen, man ved jo aldrig...tænk hvis det er sådan Aslan opfatter det :megaked::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Hvis jeg var Aslans mor var jeg drønet ud efter et nyt vildsvin...jamen, man ved jo aldrig...tænk hvis det er sådan Aslan opfatter det :megaked::mrgreen:

 

Ja, og jeg har jo ovenikøbet leveret link, så der burde ikke være nogen undskyldning for ikke at gøre det.

 

Det med at Aslan spiste det, slugte et øre og var 'lige ved at dø', det er bare små detaljer, der sleeeet ikke tæller i det store billede, vel, hunde-Aslan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...