Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Håber jeg kan poste endnu et tatoobillede efter jul...selvom jeg ved at Tonksen banker mig...:mrgreen:

 

s010.gifu075.gif

 

opdagede lige at jeg da har haft en "tatovering" :lol:

 

 

- et lille tip: lad være med at holde fast bagpå en kørestol, når du selv er siddende i en manuel OG har en flaske og glas i den anden hånd. Og når gulvet er af beton og der kommer et skarpt sving... :oops: Av av mit hoved og lår..

 

 

D'OH :stupid:

 

 

 

 

 

a065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

NEJ NEJ NEJ!!! :evil:

 

Fjolset vil jo tudses på HALSEN :fornaermet: simpelthen for åndsvagt :damn:

 

Neeej det kan virkelig være flot. Jeg er godt nok ikke meget til de bogstaver han har talt om, men synes det kan være super flot med ting på siden af halsen.

Anders vil da ha' 3 på halsen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Neeej det kan virkelig være flot. Jeg er godt nok ikke meget til de bogstaver han har talt om, men synes det kan være super flot med ting på siden af halsen.

Anders vil da ha' 3 på halsen :engel:

 

 

hehe..det jeg vil have er jo bare nærmest håndskrift, skal bare finde nogen en der kan skrive det rigtigt flot...:-D...

 

Har allerede en nederst på halsen, som man kan se hvis jeg går i skjorte eller V-neck...så en til kan da aldrig skade...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe..det jeg vil have er jo bare nærmest håndskrift, skal bare finde nogen en der kan skrive det rigtigt flot...:-D...

 

Har allerede en nederst på halsen, som man kan se hvis jeg går i skjorte eller V-neck...så en til kan da aldrig skade...hehe

 

Nåårh undskyld, troede du ville have store gotiske bogstaver, ups.

 

EJ, det er da vildt flot - snørklet håndskrift! Synes jeg :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Så er det nu jeg siger at jeg har taget et kalligrafi kursus, og styrede pænt hårdt til det, og ved lige hvordan Victoria skal smedes pænt sammen:mrgreen:

 

Men min hjælp får du ikke når den skal sidde på halsen:fornaermet::drille:

 

 

Nice...vi venter spændt på et uploadet billede...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
opdagede lige at jeg da har haft en "tatovering" :lol:

 

 

- et lille tip: lad være med at holde fast bagpå en kørestol, når du selv er siddende i en manuel OG har en flaske og glas i den anden hånd. Og når gulvet er af beton og der kommer et skarpt sving... :oops: Av av mit hoved og lår..

 

av av! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...