Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Min største forhindring er nok, at den bliver der resten af livet. OG bliver grim med alderen.. Så hvis jeg skulle have noget stående, skulle det nok være navne og poter på mine dyr, som så mange andre også har nævnt ;)

 

Pluto (cocker som stadig er i live, heldigvis)

Sirius (min norske skovkat, der måtte betale en høj pris for det frie katteliv)

Kiwi (min papillon)

 

(høhø, min dårlige humor er slået til! - S, P, eller (og) K!!!

 

HAHAHAHHA! :lol:

 

 

Jeg så en 85årig i midt/vest for nogle måneder siden der havde fået tattoveret en ring om sin ringefinger. Den var nu ikke grim, men den havde jo heller ikke siddet der så længe. Det var hendes første tattoo, hun havde set at hende der kom fra hjemmeplejen havde en og så syntes hun den var så flot :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har længe overvejet at få tattoveret en bjørneklo på skulderbladet, men har aldrig fået taget mig sammen og syntes ikke bare det skal være sådan en almindelig bjørneklo, der må gerne være noget mere, men blomster e.l. passer måske ikke lige så godt sammen med en bjørneklo :lol:

hvorfor lige en giftig plante:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: Nej, bjørneklo som i kloen på en faaarlig bjørn :lol: den som nogle har ligner "poten" den er bare lidt mere aflang i det og med lidt mere aflange kløer.

okæ, var lige ved at blive nervøs for dig:genert::lol:

Må bare lige tilføje nogen detaljer eller noget...:mrgreen:...you cant get me down...:-D

Så siger vi det, hvis det redder din dag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan du i det mindste sige hvad det er.. :)

 

Eeeej hallo, det da fejt det der :mrgreen:

Hallåååå den tatto sidder på min lænd, og de eneste billeder jeg har af den der kan man se det halve af min r*v, skal jeg flashe den på HF? u075.gif Men kan da sige at den sidder på min lænd, der har mange tøser nok en, men min er rød og en venindes design, ret fed :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallåååå den tatto sidder på min lænd, og de eneste billeder jeg har af den der kan man se det halve af min r*v, skal jeg flashe den på HF? u075.gif Men kan da sige at den sidder på min lænd, der har mange tøser nok en, men min er rød og en venindes design, ret fed :5up:

 

Put det ind i paint og censurér din bagdel :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallåååå den tatto sidder på min lænd, og de eneste billeder jeg har af den der kan man se det halve af min r*v, skal jeg flashe den på HF? u075.gif Men kan da sige at den sidder på min lænd, der har mange tøser nok en, men min er rød og en venindes design, ret fed :5up:

 

Hvaaa? Det da ikke noget at være flov over. Skal såmænd nok poste min mås sammen med dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha... me like....:klap:

 

jamen så kan jeg da også lige smide et billede eller to :banan:Mangler et billede af mit højre hndled, hvor jeg har et super flot trible armbånd, med blomster i, og mine børns forbogstaver på undersiden...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...