Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

A.J hvor er den flot den på foden! Wau!

 

Tusind tak.. er også super glad for den...:slem: Det er en dæktus, så udover, at det er absolut 1000% smerte og blive tusset på foden, så blev det ikke just bedre af, at der blev tusset i arvæv - men jeg holdt ud, og har nu 3 smukke sommerfugle, som symbolisere mine 3 unger :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uha... me like....:klap:

 

jamen så kan jeg da også lige smide et billede eller to :banan:Mangler et billede af mit højre hndled, hvor jeg har et super flot trible armbånd, med blomster i, og mine børns forbogstaver på undersiden...:klap:

 

Ejj... jeg er helt vild med den på skulderen :lun: og den på foden er altså også super flot :5up: (ja det er de alle, men de er pænest syntes jeg :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Hvor har i fine tudser :D

BARE IKKE DET BILLEDE AF EN RIGTIG TUDSEFRØ!:fornaermet:

Har virkelig en forbi for frøer og tudser, og begynder at græde når jeg ser dem også løber jeg væk. øvøv - og ja ved godt det er en underlig forbi :cry:.

 

Jeg ville gerne vise et billede af min tattoo, men ved desværre ikke hvordan man ligger billeder ind :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg taget lidt billeder afmine tusser, har selv ført kameraet, så billederne er desværre hverken skarpe eller godr, og viser ikke tusserne fra sin gode side, men får det lavet om på et tidspunkt.

 

Billeder 1, viser min nyeste, lavet i lørdags, poter på min fod.

 

2. mit efternavn skrevet på mine riben under venstre bryst.

 

3. viser 2 stk, stjernen oppe i hårgrænsen, bag på halsen og og nederst i nakken det lille symbol.

 

4. min flagermus på lænden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sammar

Hæhæ.. En tudse, er det ikke sådan en? tudse8a.jpg

Jeg tror det hedder at blive tuschet, en tusch, eller muligvis tusses, men altså tudse, det tror jeg er forkert:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ.. En tudse, er det ikke sådan en? tudse8a.jpg

Jeg tror det hedder at blive tuschet, en tusch, eller muligvis tusses, men altså tudse, det tror jeg er forkert:hmm:

 

EJ hvor er du tarvelig at sætte det billede ind når DaniellaJ lige har udtrykt sin inderligste frygt for dem :???:

 

Skam dig Sammar!:fornaermet:

 

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sammar
EJ hvor er du tarvelig at sætte det billede ind når DaniellaJ lige har udtrykt sin inderligste frygt for dem :???:

 

Skam dig Sammar!:fornaermet:

 

 

:blink:

 

:oops:Uh, det have jeg ikke set! Internettet er et farligt sted, hvis man er bange for billeder:shock:

-Sorry!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg taget lidt billeder afmine tusser, har selv ført kameraet, så billederne er desværre hverken skarpe eller godr, og viser ikke tusserne fra sin gode side, men får det lavet om på et tidspunkt.

 

Billeder 1, viser min nyeste, lavet i lørdags, poter på min fod.

 

Hvis jeg nogensinde får mod til at få en tush - hvilket jeg sandsynligvis aldrig gør :genert:

 

Vil jeg have hundepoter - ikke fyldte - op ad mit ene ben, nedenunder hver tush skal der stå navnet på hver af mine hunde :lun: (evt. fødselsdato og dødsdato osse :hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 tatoveringer.

Den ene er en skorpion som jeg gerne vil have ændret. Jeg har desværre ikke billeder af den.

Den anden vil jeg ikke vise frem på nettet :oops: Den er ret unik og designet specielt til mig, og jeg ville blive SÅ ked af at nogen så et billede, tog det med til den lokale tatovør og fik kopieret den.

 

Hvis jeg nogensinde får mod til at få en tush - hvilket jeg sandsynligvis aldrig gør :genert:

Pussigt! Da jeg så at du havde svaret i denne tråd tænkte jeg bare "WHAT!? A9 har bare ikke en tatoo!?"... Men det har du så heller ikke kan jeg forstå :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pussigt! Da jeg så at du havde svaret i denne tråd tænkte jeg bare "WHAT!? A9 har bare ikke en tatoo!?"... Men det har du så heller ikke kan jeg forstå :lol::mrgreen:

 

Nej - for jeg er sk*de bange for nåle jo :shock::skraek: :scared: :genert:

 

- men vil faktisk rigtig gerne have hundepoter :lun: er totalt mig ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - for jeg er sk*de bange for nåle jo :shock::skraek: :scared: :genert:

 

- men vil faktisk rigtig gerne have hundepoter :lun: er totalt mig ....

 

 

 

Jeg er også røv-pyldret, og nåle angst.

 

Og gardere mig altid at ham der laver arbejdet er okay med at jeg sidder og pyldre under arbejdet.

 

Tror heller ikke jeg kan tage mig sammen til flere, syns det gør mere og mere ondt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - for jeg er sk*de bange for nåle jo :shock::skraek: :scared: :genert:

Jeg er også hysterisk bange for nåle, som i at jeg hyperventilerer og skaber mig som et 3-årigt barn når jeg skal stikkes :oops: ... men ikke tatoveringer af en eller anden sær årsag! :vedikke:

Det gør heller ikke rigtigt ondt synes jeg, det generer bare :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også hysterisk bange for nåle, som i at jeg hyperventilerer og skaber mig som et 3-årigt barn når jeg skal stikkes :oops: ... men ikke tatoveringer af en eller anden sær årsag! :vedikke:

Det gør heller ikke rigtigt ondt synes jeg, det generer bare :-)

 

Jamen nåle skræk er jo også frygt for lange spidse nåle, der som regel hænger sammen med noget læge noget. Der gør pæænt nas, de tager dit blod og stikker nålen en kilomet ind i armen :scared:

 

Men tatoverings nåle er jo små og korte, bevæger sig lynhurtigt hen over hudens overflade og ligner faktisk overhovedet ikke rigtige nåle :blink:

 

[media]http://www.razorbladeproducts.com/xcart/files/images/tattoo/MACH-map_lg.jpg[/media]

[media]http://www.hertsmere.gov.uk/ASSETS/images/press_releases/PR-671---Tattoo-needle-conf.jpg[/media]

 

Se :mrsgreen: slet ikke noget at være bange for :ae: JUST DO IT!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine 2, der er flere under udvikling :blink:

(undskyld kvaliteten på det ene billede!)

Den på foden er mit stjernetegn - Tyren. Den anden er en "almindelig" Tribal og den første jeg fik lavet...

 

Begge er lavet hos Royal Tattoo i Helsingør, og der skal de næste også laves :blink: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sammar
Hvis jeg nogensinde får mod til at få en tush - hvilket jeg sandsynligvis aldrig gør :genert:

 

Vil jeg have hundepoter - ikke fyldte - op ad mit ene ben, nedenunder hver tush skal der stå navnet på hver af mine hunde :lun: (evt. fødselsdato og dødsdato osse :hmm:)

 

Nu skal jeg nok også snart holde mig væk fra denne tråd og blande mig uden om (især fordi jeg selv staver ad h til), men den var altså lidt sjaw:mrgreen:

Det hedder IKKE en tush! Prøv at google det, sådan en er jeg overbevist om du har i forvejen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...