Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ehm...søde...tror altså du bør søge læge mht til grønlige hudfarve :genert: kunne godt være noget der smitter og taget din graviditet i betragtning...vil du gerne føde en grøn unge?? :slem:

 

Jeg er en trold :oops:.

 

Ej det er sku da herre gammelt det billede, det var fra dengang der lige var kommet kamera i mobilen, derfor kvaliteten er rigtig ringe :engel::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har to stk men overvejer at få en til :hmm:Nogen som kan anb en tatovør i Vejle :vedikke:

 

yup! der ligger en der hedder noget jeg ikke kan huske :genert: men de lavede mit fuglebur og er ikke ret dyre. De har ingen hjemmeside og kan ikke finde deres nummer. Men de ligger her:

 

på Nyboesgade i rundkørslen, det er tæt på kommunen og den rema der ligger der ved :genert:

 

Skrmbillede2010-10-21kl210227.png

 

Skrmbillede2010-10-21kl210350.png

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Min nye på håndleddet, som jeg fik lavet i torsdags :-D Er simpelthen SÅ glad for den :mrgreen:

 

Firkløveren symbolisere mine tre søskende og jeg (et firkløver ;-)) Og "ud-greningerne" mine forældre, niecer og nevøer

 

Lykke er vores familie-mellemnavn ;-) Og passer jo egentlig meget godt til en firkløver, som jo normalt betyder held ;-)

 

Blitzen driller på mit kamera, derfor en lillebitte smule slørede :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min nye på håndleddet, som jeg fik lavet i torsdags :-D Er simpelthen SÅ glad for den :mrgreen:

 

Firkløveren symbolisere mine tre søskende og jeg (et firkløver ;-)) Og "ud-greningerne" mine forældre, niecer og nevøer

 

Lykke er vores familie-mellemnavn ;-) Og passer jo egentlig meget godt til en firkløver, som jo normalt betyder held ;-)

 

Blitzen driller på mit kamera, derfor en lillebitte smule slørede :genert:

 

Den er super fed :klap:

 

 

øj altså...i får det helt til at krible efter en ny jo :engel: ikke godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så allerede ved at udtænke en-to nye, jeg gerne vil have lavet... :genert::engel:

 

Og dengang, jeg fik lavet den første, så skulle jeg kun liiige have én og det var nok... Yeah Right :rolleyes::genert: :blink: :mrgreen:

 

jaaa det er squ vanedannende :genert:

 

 

Må jeg spørge hvorfor du har lavet et fuglebur :-)

 

Fordi jeg er fri :engel::lol: ej lang indviklet historie, men skal vi ikke bare sige at der ovenover burret står Born To Be Wild :cool: og fuglen er stukket af fra sit bur.

Børnene i børnehaven eeelsker den :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er absolut ingen kritik...virkelig ikke...for jeg kan godt se det er nice at ens tatoveringer vender rigtigt for en selv...

 

Men Tonks, hvis du skal have noget på overarmen, hvad vej skal det så vende?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh! Hvorfor er jeg først faldet over denne tråd nu!:shock:

 

Har også en. Den blev lavet lige før jeg blev 19 og sidder under mit ene skulderblad. Det er silhuetten af en svale der flyver mod himlen og mit efternavn (og kælenavn blandt venner): Rams:mrgreen:

 

Skal nok lige lægge et billede ind på tirsdag, når jeg har tid til at tage et.:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...