Hop til indhold

Lad mig se jeres tudser!


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Måske man skulle overveje at få et stempel i nakken hvor der står KOPI, efterfulgt af " bedre held næste gang"....:slem::stupid:

 

Ej jeg kunne godt tænke mig en tato på indersiden af underarmen, men er alligevel lidt bange for at fortyde. Så indtil videre nøjes jeg med min Piercing.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie

Uhh har ikke nogen tatoveringer endnu, vil super gerne, men økonomien er ikke rigtig til det lige pt... Har dog planlagt hvad jeg vil have :mrgreen:

Den på billedet vil jeg gerne have enten på den ene skulder eller i mellem skulderbladene (Så kan i jo selv gætte hvorfor :blink:). Dog skal Queen ikke stå der, kun motivet :). Og så kunne jeg godt tænke mig mit stjernetegn på håndleddet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stefano

Har ikke andre end disse 24, men tænker lidt på at få en bullterrier eller endnu bedere poteaftryk fra nikki... :)

Redigeret af Stefano
hunde har poter ikke føder :<
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
Gæst Valishia

Uh sikke en dejlig tråd... Mine billeder er i dårlig kvali så der kommer nok nogen senere...

Men flasher ikke lige mine her.

har en tribal med en rose, en paradis fugl op langs ryggraden samt en af en kraftfuld hest, som jeg selv har tegnet, sådan en barok type :lun: Jeg har dem dog på facebook for de få, som jeg også er venner med derinde :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik lavet min første i april sidste år, i Barcelona :-) Super professionelt sted.. Teksten er taget fra et digt skrevet af Publius Vergilius Maro (normalt kaldet Vergil), og betyder "Kærligheden besejrer/overvinder alt".

 

Skal snart have lavet min nr. 2, hvor der skal stå: "Errare humanum est" (Det er menneskeligt at fejle)

IMAG0792.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Min tat' lige efter den er lavet. Fik den lavet ca. en uge efter jeg fyldte 18 :mrgreen:

Min Tattoo.JPG

Regner meget med at skulle have noget mere på når jeg engang bliver ældre og har fået børn, så den kan strække sig langs siden og ind på maven, men vil helst undgå at den bliver grim af graviditeten :oops: Dog tror jeg at jeg vil have den til at gå lidt længere op mod nakken snart så man rigtigt kan se den når jeg har top på. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tat' lige efter den er lavet. Fik den lavet ca. en uge efter jeg fyldte 18 :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]77604[/ATTACH]

Regner meget med at skulle have noget mere på når jeg engang bliver ældre og har fået børn, så den kan strække sig langs siden og ind på maven, men vil helst undgå at den bliver grim af graviditeten :oops: Dog tror jeg at jeg vil have den til at gå lidt længere op mod nakken snart så man rigtigt kan se den når jeg har top på. :blink:

 

Den er rigtig flot! Hvor har du fået lavet den henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tat' lige efter den er lavet. Fik den lavet ca. en uge efter jeg fyldte 18 :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]77604[/ATTACH]

Regner meget med at skulle have noget mere på når jeg engang bliver ældre og har fået børn, så den kan strække sig langs siden og ind på maven, men vil helst undgå at den bliver grim af graviditeten :oops: Dog tror jeg at jeg vil have den til at gå lidt længere op mod nakken snart så man rigtigt kan se den når jeg har top på. :blink:

Ej, den er også rigtig fin :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...