Hop til indhold

"jævnligt" skift a foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg gør det samme med Bonnie. Altså skifter jævnligt, sådan for variationens skyld, men osse fordi jeg ikke rigtig har fundet noget endnu jeg sådan er 100% tilfreds med.

 

Jeg køber gerne 2 sække = ca 2 1/2 måned, og så køber jeg et nyt mærke.

 

Jeg sys det fungerer godt, og man løber sjældent ind i problemet med at hunden ikke spiser fordi den er træt af foderet. Men Bonnies mave er til gengæld også meget robust og hun tåler det meste foder uden at der går udu i maven.

 

Det er nok ikke en taktik man skal kaste sig ud i hvis man har en hund med sart mave...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

jeg har også været vidt omkring i fodermærkermarkedet.. og er landet på acana indtil videre.. Vi bruger hele 2,5 kg om måneden ca. og grunden til, at vi skiftede rundt, er til dels, for at se hvilket foder hundene er mest tilfreds med, men også fordi at jeg blev anbefalet et andet, og så tænkte jeg, at det måtte jeg prøve... :) men da det viste sig, at være for store i pillerne, valgte jeg at skifte tilbage til det gamle... og nu fik jeg så anbefalet acana, og nu bruger vi det indtil, at de begge er gamle nok til, få voksen foder.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

PellePelle er ikke typisk for racen hvad foder angår: Han æder ikke hvad som helst.

 

Jeg køber typisk en pose med 3 - 5 kg og skifter til andet mærke/proteinkilde hver gang.

 

Det eneste foder han har gidet æde i længere tid er Olivers Fish Selection, men han tømmer IKKE skålen og gider IKKE søge det eller på anden måde arbejde for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kører vi med samme foder......... Men førhen skiftede vi mellem to slags.... for variationens skyld - eller som min foderpusher siger: "For din skyld - hunden er ligeglad".

 

Vi købte 12 - 15 kilo af gangen og de var ca. to måneder om at æde dem........

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kører vi med samme foder......... Men førhen skiftede vi mellem to slags.... for variationens skyld - eller som min foderpusher siger: "For din skyld - hunden er ligeglad".

 

Vi købte 12 - 15 kilo af gangen og de var ca. to måneder om at æde dem........

 

 

Ja, det er Pelle så ikke og Trille (cairn) ville bestemt heller ikke æde hvadsomhelst

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er Pelle så ikke og Trille (cairn) ville bestemt heller ikke æde hvadsomhelst

 

Hæ....... Nej, men nu har jeg en madglad borderterrier og en madfixeret Breton......... så de æder hvad som helst.... men som Jeanettes, så trives de ikke på alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...